Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 16, 2004 | 11:32 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Monkeys
    Monkeys Any animal that throws its crap at people deserves to have its own page!

Author Comments

YES THIS IS VERY DUMB SORRY
I DONT DO SPRITE FLASH ANYMORE SO YAH

Reviews


videogame10freak1videogame10freak1

Rated 5 / 5 stars July 31, 2007

HILARIOUS!

That was funny, creepy, and wierd... PERFECT!!!



HybridFuryHybridFury

Rated 5 / 5 stars April 24, 2007

Luigi kicking ass!

Luigi is frickin' awesome, and you just made him better. Those Ukiki's shouldn't have messed with Luigi, cuz in the end, they did get their asses kicked by him. You did a damn good job on this movie. I loved the music. Keep up the good work!



LightExlorLightExlor

Rated 5 / 5 stars February 20, 2007

OMG I LOVE THE OPENING!!!

THE WATERFALLS! THE MUSIC! ITS BEAUTIFUL!!



GermanFrenchboyGermanFrenchboy

Rated 3.5 / 5 stars December 3, 2006

Heh !

"You will die!" This was funny . Nice video . Like always your graphic are good and......that's all ! Now im gonna go watch Monkey mischief night 2 ! Hehe.....or "muhahahahahahahahaha... sorry"

There is 1 for interactivity for the play button*



Shaz-MurasameShaz-Murasame

Rated 5 / 5 stars October 27, 2005

Cool

Sweet man! That was funny but the Credits... WHY NO CREDIT TO THE LORDS?! YOU USE THEIR SONG AND NO CREDITS?! *racks brain trying to remember that song's name* Grr... 'Let me kiss it, let me kiss it and make it beter, and make it better, out in the out in the nigt you will forge..' TAKE CONTROL! =3 Oh yeah, I found you out man! I'M TELLING THE LORDS OF THY TREASON! YOU AIN'T GETTING THE KISS ETERNAL FROM THEM! NO SIR! *puts Kiss Eternal on* Whewt ^^