Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 15, 2004 | 11:46 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Update* Updated some stuff, still crappy, but it fille a request. Try to enjoy. This is a loop after all

Reviews


Doomboy29Doomboy29

Rated 2.5 / 5 stars May 18, 2006

wtf....

it went on and on ...... when does this thing stop.....badger badger badger badger mushroom MUSHROOM! i dont like this...



XsoreXsore

Rated 2.5 / 5 stars April 15, 2004

WTF Was That??!!

What in the world was that??!! It's just a whole bunch of Marios in badger suits dancing with this messed up funky music playing in the background going "MUSHROOM MUSHROOM." Are you doing shrooms??!! But I have to give you credit cause I did see the first one and this one is a little better and it made me laugh. Next time make a music video with an ending and the whole song. Don't do shrooms.


Skybert responds:

i dont do shrooms. Called boredom and nothing 2 do.com!


Shadow25Shadow25

Rated 2.5 / 5 stars April 15, 2004

Meh.

You made a Flash parody... of a Flash movie.

I am now very sick of the badgers movie.

Well, you didn't do a bad job, but the concept is basically stolen, and you used sprites, which I am very much not a fan of. Medium ranking/


Skybert responds:

Stolen? Hah, look up parody in dictonary, i dont take credit for the idea or anyrthing


SamuraikyoSamuraikyo

Rated 2.5 / 5 stars April 15, 2004

uh.......that.......uh....

That film scared the shit out of me because i had the volume on real loud and the film itself was scary so i freked out when the music came on and i almost shit myself so because i almost did that i gave you a 5 in all categorie and a 3 for vote.


People find this review helpful!
Skybert responds:

hehe, maby i should put a warning out or something?


killanukekillanuke

Rated 2.5 / 5 stars September 3, 2005

k

now thats better, the last 1 was total shit. Plz make ur own tune.