Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 5, 2004 | 8:27 AM EDT
  • Daily 3rd Place April 6, 2004

If you liked this, check these out!


Author Comments

Cheers NG for the front page exposure...but people, please watch my "Kids on Drugs" movie, it seems to stir up the best love/hate shit!!!

Also, any reviews with links, don't click them...silly little buggers love places like NG to release virus's...

AS for Queenstreets...You lot crack me up!! lol..It's great, na it's shit...it's gay????What's up with all you little homophobic morons anyway???...haven't you ever had a dick shaken in your face before?? lol!!..not that there are any dicks in this btw!!...still, as I said, this was the first flash (TV Pilot) I made...3 years ago...I did it all in 4 weeks, music, animation etc so take it for what it is & have a look at my other stuff(bottom left..."other submissions by tinyflea" for anyone new to newgrounds)...it's all different...i hope ...my favs, pc talking & kids on drugs:)
p.s. This place has kicked my ass in to gear and I'm working on something very lovely...keep the reviews coming good or bad...they make me piss my pants!! Newgrounds Rules!!

Reviews


HOLYSHITIMCRAZYHOLYSHITIMCRAZY

Rated 5 / 5 stars April 10, 2004

great

keep up the good work. Also, for the idiots like windscar that think they know shit about flash and think its easy, they can go screw themselves. The only thing they contribute are bad reviews. Anyway good job.



NuruhuineNuruhuine

Rated 3.5 / 5 stars April 10, 2004

what the drugs? :)

That was kinda nifty, although I dunno what to make of it :P



Mek1985Mek1985

Rated 4 / 5 stars April 10, 2004

Hehehe nifty!

Very nice animation and drawings. Very original characters and style! The concept of your story has been done many times before. Almost every cartoon does an episode where fads come and go. Not a very original story, but the style and characters are very nice!



FatsterFatster

Rated 4 / 5 stars April 10, 2004

Right.....

it was very odd. And who would make a flash about cross dressers? If I ever saw someone who actually looked like that I would probably gouge out my eyes. It was pretty funny. Nice work.



imgoneimgone

Rated 3.5 / 5 stars April 10, 2004

Ha, funny

Although this should be classified as a horror movie for the way those crossdressers looked. AH! I mean, crossdressers are scary, but not that scary. But it was good, I can't believe you were able to throw all that together in a month.