Dhalsim's SECRET

Score:
rated 3.84 / 5 stars
Views:
38,903 Views
Share Links:
Genre:
Comedy - Parody
Tags:
streetfighter
dhalsim

Credits & Info

Uploaded
Mar 29, 2004 | 1:07 PM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


Author Comments

Watch as I unveil the Indian street fighter's hidden secret!

Reviews


FrankFrank

Rated 3.5 / 5 stars

Good Job

Ha ha, that was a funny joke. Good flash. The only "flaw" was that it was a bit on the short side. If you would've made it longer it would've been better. But overall this is a funny short. Good Job


MakefunNotwar718 responds:

Longer? Didn't I make his cock long enough??? JK. Yeah, i know, all my flash films are short because I make them within days sometimes hours. Good review though, thanks! ;)


SeanMichaelLoftus888SeanMichaelLoftus888

Rated 3 / 5 stars

Not bad

Not bad at all, When u make sprites make the thing a bit longer


MakefunNotwar718 responds:

Ight no doubt, but that was my first use of sprites so i am just playing with them for now. ;)


IggymanIggyman

Rated 4 / 5 stars

ok review time

it was funny, too bad we all cant STRETCH like that.....lol nice style.


MakefunNotwar718 responds:

LOL, yeah, we gotta work with what we've got! ;)


Wonder-boiWonder-boi

Rated 4.5 / 5 stars

Kiked ass

lol dis is soo damn funny!
This score 9!


MakefunNotwar718 responds:

Thanks man! Good looks on the 9s! ;)


twistickedtwisticked

Rated 4 / 5 stars

Very funny.

Nice short! Great graphics, funny joke and (as always) appealing voice. :) Just a question: are you still going to do the protect tutorial?

Not to be a fan or anything, but you're so freaking awesome.


MakefunNotwar718 responds:

Thanks. Yeah, i wanna do it but i'm not sure how cause i don't know how NG.com works. If someone provides me with the right info, i'll do it. I think i already said this but i did a "how to protect" movie but i did the wrong type of "protecting!" :(