Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 16, 2004 | 12:22 AM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

Man sprite movies are hard to make. This extra long tutorial will attempt to make head-or-tails of it.

Reviews


UmsutfeersmeUmsutfeersme

Rated 4 / 5 stars October 12, 2004

You had me laughing...

but the Jpeg compression made everything look shitty.



OnicOnic

Rated 4 / 5 stars March 16, 2004

Great Tutorial...

I have seen alot of turorials come through newgrounds but yours was great. All of the other ones that I see are dull and boring, but yours was great because you added humor into it. It probably wont help to many people but I still think that people will get a kick out of it. Good work on this one, that was good thinking on your part.



automaticautomatic

Rated 4 / 5 stars March 31, 2004

Hahaaa!

I've just gone back and read some reviews... it's funny that people actually took you seriously. I guess sarcasm is not a concept a lot of people get.

Here's a clue for the moronic masses:

Wolvie isn't actually saying sprite movies are hard and require a lot of talent. He's saying the exact opposite. It's called irony.

"Oh, gee, thanks for the tut, now I can go make crappy sprite movies!" I'm LOLing in my pants!



Special-K0913xSpecial-K0913x

Rated 4 / 5 stars March 19, 2004

I love your tutorials

This makes up for all your shitty flashes.



DarkDeviantDarkDeviant

Rated 4 / 5 stars March 16, 2004

Killer

Dude did I hear your fucking outlook express chime when you first started importing the sprites? LMFAO. Great Job, that was hilarious, keep making these. And the finished movie kicked ass, no not really but lets just say it did. Too bad you had to make the quality of the movie so damn crap.