Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Mar 15, 2004 | 9:01 PM EST
  • Review Crew Pick March 17, 2004
  • Daily Feature March 17, 2004

If you liked this, check these out!


Author Comments

update: Disney scares me... they staple lawsuits to anything that friggin moves, so i took off the pirates song and replaced it. also, i fixed the text. so it's all good

WTF? damn i got 2 awards.... i mean i guess i did a little sleepin around with the ng staff, but u gotta do what u gotta do. thanks people, you're all friggin awesome. Anyway, if you haven't watched the first one and you actually give a crap (even a small one) about the plot... see the first one... umm this took me quite a while, partially cuz i've been really busy.. but the last one got some nice reviews so I hope yall enjoy!

Reviews


njs4888njs4888

Rated 5 / 5 stars

omg

Absolutly nasty...

NASTY!



jasoNicmanjasoNicman

Rated 4.5 / 5 stars

Damn!

That kicked ass! It was definitely worth the wait. i can't wait for part three!!



that-dudethat-dude

Rated 5 / 5 stars

original and KICKASS

a funny action flash with great graphics and good humor - and wasn't even bloody - i applaud
the idea of a super kickass goat - now that is GENIUS - not the genius that nerds have when it comes to physics, but the rare and treasured creative genius of original people everywhere



DBarbarianDBarbarian

Rated 5 / 5 stars

absolutely amazing

that was so tight. you have some real talant. that tank looked so tight, and it was funny when they were like, wtf?, when it came out cause like the arrows and catalpult and stuff. yea, great job!



PolarisTwinPolarisTwin

Rated 5 / 5 stars

Glorious

part 1 and 2 are so good, can't wait for the last one. Hurry up :D haha one suggestion though, even though it's a goat and it's funny it gets an epic feel that kinda gets dampered by the little text of "oo" and "wtf?", if you didn't have that in there it'd feel so heroic lol awesome work


People find this review helpful!