Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 13, 2001 | 12:41 PM EDT
  • Daily Feature April 14, 2001

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Backstreet Boys
    Backstreet Boys They brought back the boyband craze, and thus brought back the anti-boyband craze!
  • Miss Dynamite
    Miss Dynamite Hot anime chicks in skimpy outfits... Brutal violence... And PS2! Heaven!

Author Comments

The way I've done the pre-loader, downloading the movie shouldn't seem as long as it looks. Don't forget to vote for what will happend next at the end.

Reviews


juggalette69juggalette69

Rated 3.5 / 5 stars

OUCH!

that was quite brutal......I LOVE IT lol keep up da good work


People find this review helpful!

lostfreakX21lostfreakX21

Rated 5 / 5 stars

O_O

err.........im nearly speechless...... owell great flash So many blood lol



CravinMorheadCravinMorhead

Rated 5 / 5 stars

A tad much

I realy enjoyed the fact that you had a backstreet boy being tortured:), but the ball nailing part was a tad much.



alpha-gamma-betaalpha-gamma-beta

Rated 4 / 5 stars

YOU ARE FUCKIN CRAZY

ARE YOU POSESSED?! THE GIRLS SHOULD BE RAPED and THE GUYS SHOULD NOT be TORTURED!!! YOU ARE POSESSED BY dEMoNS INDEED.
Anyway, the sound delays a LOT.
That's all. If you keep torturing guys, ... I'm gonna sue you!!!


People find this review helpful!

big-t-the-rhymin-mcbig-t-the-rhymin-mc

Rated 5 / 5 stars

HOLY SHIT! U FUCKING SICK BASTARD! but u stil rule

OH MY GOD! WOT THE HELL POSESSED U?!?!?! MY BALLS R GONNA B TWITCHNG 4 A MONTH! WE WANT NUDITY BUT WE DON'T WANNA C BOLLOCKS AND WE ESPECIALLY DON'T WANNA C THEM GETTING NAILED 2 A CHAIR!! otherwise, dude that was a fucking gr8 movie, u r the god of these sorta movies, keep it up man, u r a genius, i love ur stuff if u sell videos and t-shirts and that sorta thing, i'd buy them straight the way, u rule!