Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 21, 2004 | 8:25 AM EST
  • Daily 2nd Place February 22, 2004

If you liked this, check these out!


Author Comments

I know, I haven't submitted a movie for a long time. But I dunno, I guess I've been lazy. Anyway this is just a short. I'm gonna submit more like these soon. ENJOY!

Reviews


TheAnotherMadnessFanTheAnotherMadnessFan

Rated 5 / 5 stars

Hahaha! Call 911! Whats name of music???



KOTORexpertKOTORexpert

Rated 5 / 5 stars

oh my god!

Damn nature, ur scary! im never going to pet my grandmothers parrot or bird ever again... O_o



ay3590ay3590

Rated 5 / 5 stars

OMG...

Don't ever touch other people's pets......


People find this review helpful!

ragecatragecat

Rated 5 / 5 stars

Yeah

None of you business.


People find this review helpful!

ThorzHammerThorzHammer

Rated 4 / 5 stars

Where'd he get THAT

HAHAHA! Exelent! I need to get myself one of those for home security!


People find this review helpful!