Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 19, 2004 | 10:03 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Sick Animation
    Sick Animation Marc M. has some of the most tasteless and brilliant cartoons I have ever seen.

Author Comments

When a friend tells a friend one of those old corny knock knock jokes.
-Marc M.

Reviews


jjtcmjjtcm

Rated 2 / 5 stars March 16, 2004

OMG that was gay!

Well that was really gay....first time ive seen a gay flash. All i can say is what in gods name were u thinking when making this!!! God thats gunna give me nightmares for weeks. But it had its funny part at the end....my god.



tinkans4evry1tinkans4evry1

Rated 3.5 / 5 stars March 16, 2004

ok......?

that was pretty gay.....really, not as in it sucks the gay right out of liberachi's as gay but a cartoon about gay people. well anyway, it was allright animation kinda sucked but it had that one funny part, yea, the funny part.


People find this review helpful!

Daedo-The-MofoDaedo-The-Mofo

Rated 2.5 / 5 stars March 16, 2004

I didn't find that funny...

I don't know. Maybe I've not watched Will and Grace enough to 'get' this joke. Hell, half of the homosexual gags on Will and Grace seem nonsensical too. I like how people seem to be jumping all over you for posting something which is 'so fucking gay sucks die lol bbq' (a common insult to entries which people deem crap in their opinion). HELLO PEOPLE!!! It WAS gay. It was gay like a motherfuckin' rainbow! That was the point!
Animation was decent at best, and you really could have done with someone else to do one of the voices, rather than have the people sound exactly the same. The audio for the kissing was also the worst I've heard (not audibly, that was fine, but I mean it really did sound disgusting). Decent effort overall. If I had 'got' the joke I may have appreciated this more.



silent-knifesilent-knife

Rated 1 / 5 stars March 16, 2004

sick animation indeed...

YOU are a one sick SOB. this was NOT funny, and i could've lived my life w/o this gay shi*. i nearly projectile puked on my computer screen man. PLEASE dont submit anymore shit to ng. really. o, and i really hope this isnt a true story with u and your gay friend, but it sounds too good to be true to be a made up flash animation....UGH!!!



PolikeyllPolikeyll

Rated 1.5 / 5 stars March 16, 2004

This is totally not nessicary

I could have done with out this, sick animations indeed. Well it was well thoughtout but if would have been better if those guys weren't so gay.


People find this review helpful!