Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Apr 1, 2001 | 9:58 PM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Adult Toons
    Adult Toons You won't catch these on a Saturday morning! This humor is for perverted grown-ups only!
  • Britney Spears
    Britney Spears Britney Spears parodies! Tons of games and movies making fun of Britney!

Author Comments

yeah, maybe i'm psychic, or maybe these boob "mishaps" are predictable publicity stunts.... check out the date on this submission! 2001! WAAAY before the superbowl!

anyways, janet jackson has britney envy...
if you like this, feel free to check out other stuff on www.jaydonaldson.com!

Reviews


deslayerettedeslayerette

Rated 5 / 5 stars August 10, 2002

Haha

Love the MJ nose falling out part



LaserBeamBanditLaserBeamBandit

Rated 5 / 5 stars February 11, 2004

^ Nah, I remember this submission

I remember this submission from a while back. He didn't pull some bull shit on us.



AngryAxelAngryAxel

Rated 5 / 5 stars December 29, 2002

nice

liked the silicon preloader



mcmastermindmcmastermind

Rated 5 / 5 stars February 2, 2004

you called it.

yo you are a genious. haha you called it. i watched that a couple years ago and i thought she would do somin like that. she did. man you called it nice job and funny movie.


People find this review helpful!

rockcandierockcandie

Rated 5 / 5 stars February 2, 2004

haha

I watched this a while ago and i as soon as i saw it on the tv was like "OMG! I SAW THAT ON NEWGROUNDS!"


People find this review helpful!