Support NATA 2014

Credits & Info

Uploaded
Dec 29, 2003 | 10:21 PM EST

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Pacman
    Pacman The original video game icon has spawned some spoofs!

Author Comments

What started as a Contest Submission changed to the Official sequal to randy's PACMAN 2! ITS PACMAN 3!!! WOO!!

Reviews


KillermanXKillermanX

Rated 5 / 5 stars May 18, 2006

freaking hillarious!!!

This was so freaking funny. You got to make a part 4.
Pacman smokes and said "Whoa! Holy Shit" blows up and the ghost said "Shuper Duper Shweet! lol . That was totally funny man.



Gravity1029Gravity1029

Rated 5 / 5 stars May 13, 2006

I love this flash

This is a REALLY funny Pacman submission i love it! Funnyest pacman flash ive ever seen! Superb!



FlawedPerfectionFlawedPerfection

Rated 5 / 5 stars April 26, 2006

XD!

Wow... that was hilarious. XD A little too... underdeveloped for my liking, but it was pretty funny. ^_^

I love your submissions. Great job. ^^



DBZgamemasterDBZgamemaster

Rated 5 / 5 stars April 2, 2006

HOLY SHIT NOWTHATS FUNNY CRAP

DAMN THIS ROKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



SilverVegetaSilverVegeta

Rated 4.5 / 5 stars March 18, 2006

WOW.....

OMG!! That was just too funny!! I still can't stop laughing! Make more for God's sake!!