Be a Supporter!

Cleave!

Score:
rated 2.19 / 5 stars
Views:
2,446 Views
Share Links:
Genre:
More Movies
Tags:
None

Credits & Info

Uploaded
Dec 8, 2003 | 10:56 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

The "Cleave" idea is from Hunter: The Reckoning.

The anime attack thing was deliberately made crappy to fit the shitty voice recording it got.

Superman theme is done by whoever the hell wrote it. Good job to whoever you are.

Reviews


wildstorm2004wildstorm2004

Rated 5 / 5 stars

Yay!!

You killed Cody. That aughta teach him to not eat all the food in my house. Moocher!!



Shay-ElensarShay-Elensar

Rated 5 / 5 stars

It's an inside Joke

This is an inside joke with peeps from Amtgard, Terrance Cody and none other than Tyler Salvador!

Oh yeah This rocked I laughed like a champ high on cheese!



Bubbles-EroticaBubbles-Erotica

Rated 5 / 5 stars

My name is Cody

AND I DONT WANNA DIE!!! I got cleave-ed.



FactFact

Rated 2 / 5 stars

Pointless

It had no real meaning to it



dj-giffdj-giff

Rated 3 / 5 stars

Another Stupidly Funny

Haha hell it made me laugh- specially the hate superman bit, just out of the blue hah