Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 3, 2003 | 1:56 PM EST

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Poninjas
    Poninjas Fans of the Madness series will enjoy watching these ninjas fight it out!

Author Comments

ok explanation :P I am really new to flash, and im practasing. When i saw poninjas, i really liked it, thats why i decided to make my own version of poninjas. I DID NOT TRY TO STEAL THERE IDEA OR ANYHTING, i made this movie as a tribute to poninjas, and to pracise my skills

plz review the movie, because im willing to learn, tell me how i can improve. I also need sound effects for my movie, does any1 know a good site?

plz mail me for anything, questions, tips suggestions at finalsander@hotmail.com

well i hope you like it, plz review and vote fair!

THANKS

Reviews


EvIL-duck-from-hEllEvIL-duck-from-hEll

Rated 1.5 / 5 stars

.

ok.....that was a piece of crap ......and eeeeeeeeeerh..........wasnt good



frisian-dude1frisian-dude1

Rated 3 / 5 stars

lol he threw the eyes

humor wouldve been better if he made bandana's and belts sit 2 tight by pulling it



hockeyrogue11hockeyrogue11

Rated 5 / 5 stars

a great tribute

even though it was not mad by the original artist it was still pretty good



riganomicriganomic

Rated 3.5 / 5 stars

HMMM...

you have givin me new hope that maybe just maybe my "dot." movie will survive because no offence but this was kinda mediocre but i do respect all the effort you probably put in 2 this flash so if you have some pointers please let me pick you brain! Aim:riganomic Email:riganomic@yahoo.THANX!



Narf0012Narf0012

Rated 3 / 5 stars

Yeah... no.

First of all, this needs to be sped up. Second, the music sucked some serious ass. The combat was kinda boring, especially the boss fight. How is it that he is able to grab the sworld by the blade, and somehow he catches the shuriken in mid-air?