Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Nov 29, 2003 | 5:04 PM EST

If you liked this, check these out!


Author Comments

I used Johnny Bravo, cuz it said Johnny in the song, so I thought it would be fit.
Yeah it's kinda short and.. lacking of... interesting things... hmm..
but it's one of my first fininshed movies :\
Give me a break.

Reviews


Hadji-SanHadji-San

Rated 4 / 5 stars November 29, 2003

hell yeah group x

i never heard this song before but its funny. and animation was fuuny as well. nice work.


People find this review helpful!
FlashMonster responds:

Thank you :)


Lord-BeelzebubLord-Beelzebub

Rated 2.5 / 5 stars November 29, 2003

It was alright.

Nothing extraordinary but it was good. Also, I give you extra bonus since it was your first submission. Not bad. Group X rocks!


FlashMonster responds:

Thanks , it sure was my first movie man (second if you count the one blammed cuz it was stupid..)


stuffman89stuffman89

Rated 3.5 / 5 stars November 29, 2003

Could be better

It was kinda funny but could be better.


FlashMonster responds:

Even the most perfect thing in the world could be better in the eyes of someone, thanks though, 7 is kinda good if you compare it to the zeros i got :(


wookwook

Rated 3.5 / 5 stars November 29, 2003

Great work!

I found it funny. Nicely made with great music.


FlashMonster responds:

THANK YOU ^_^


umpuehfumpuehf

Rated 4 / 5 stars November 29, 2003

HAHAHA!

Group X ROCKS!!! Well done making this, it's short, sowhat! Good job.


People find this review helpful!
FlashMonster responds:

Yeah, i like group X too, thanks for your review. Atleast a few liked it..