Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Oct 19, 2003 | 9:08 PM EDT
  • Daily 2nd Place October 21, 2003
  • Weekly 4th Place October 22, 2003

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Mortal Kombat
    Mortal Kombat These MK parodies are classic, especially the one with OJ! You gotta see these!

Author Comments

With all the sprite movies going around of the Mario sorts, I thought I'd try to get Mortal Kombat back into the mix. Sprite movies are definately harder than I thought. For those that dont like sprites, I have included a preview of my hand drawn Scorpion's Revenge Flash. Check it out and Review. Thanks.

Also I wanted to thank the others who have submitted sprite animations for Mortal Kombat, especially the Smoke Outtakes ;) Look for my off the wall references in my movie. thanks for watching.

Reviews


spiderman227spiderman227

Rated 5 / 5 stars January 24, 2010

lol

scorpion finished those noobs XD


People find this review helpful!

FortheTakingFortheTaking

Rated 5 / 5 stars October 21, 2003

Yoink!

Hahaha that was great! I could always kick my friend ass with Scorpion!!


People find this review helpful!

ian502ian502

Rated 5 / 5 stars September 26, 2008

Superb

Thats Mortal Kombat style it was funny!! yeah men


People find this review helpful!

GaymommaGaymomma

Rated 5 / 5 stars October 22, 2003

holly shit!

wow that was cool! cant wait to see scorpians revenge!



TheBigDawgTheBigDawg

Rated 5 / 5 stars October 19, 2003

Sheeeeeeeeeeeeeeeeeeet...

This was ALMOST as cool as the Pumpkin Sim!
GREAT JOB!

-
w00f.
-