Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 14, 2003 | 10:08 AM EDT
  • Daily 2nd Place September 15, 2003

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

I was inspired at work one day, and this is what happened, hope you like it :)
...and I hope you all get the joke :P...
Enjoy!

*edit: there, i fixed the damned audio part. happy? good :) *

Reviews


leo-2002leo-2002

Rated 4 / 5 stars September 14, 2003

Good job ty

I liked it, didn't really get the joke though. Coudld yiu explain it to me? :)


Eternal-Panda responds:

Basically, it just me working at jewel, and i start loosing my mind cause its so freaking tedious. then i start seeing things (in this case, clocks) then i freak out. then after im finally able to pull myself together, the customer is a giant banana lock :P. Meh, it dosent make any sense anyway you look at it.
Did you like the sound effects? Those took me a little while to do :)


jademinionjademinion

Rated 4 / 5 stars September 14, 2003

congrats!

I believe this is the first decent clock movie I've seen yet! Mostly cause I didn't have to hear them speak....shudder. Anyway keep it up.


Eternal-Panda responds:

Lol, yeah i know what you mean. My suave, Barry white style voice is definatly a step up.


sargentpepper-13sargentpepper-13

Rated 4.5 / 5 stars September 14, 2003

Loved the poster in the backround LOL!!!

What an eye opener,is it really that bad?

Im never gonna work at a jewel or whatever.......................What the hell am i talking, about i probably will.:)


Eternal-Panda responds:

Yes, it really is that bad. Giant walking produce reign over all markets.


aefreaefre

Rated 4 / 5 stars September 14, 2003

FINALLY!!!

something to tell teh woeful tale of cashiers everywhere..im a cashier at sentry foods in milwaukee WI and man do i hate it.....so many times i have the belt eat dollar bills amd a few times that i am sure im going insane..

wonderful work.


Eternal-Panda responds:

Let our powers combine!
Heh heh
yeah, its a crappy job, but some teenager has to do it!


southwestjuggalosouthwestjuggalo

Rated 0.5 / 5 stars September 14, 2003

whut the fuck

that was fucking stupid. This piece of shit should be taken off newgrounds


Eternal-Panda responds:

Whats that?
huh?
Speak up!
Ohhhhh, no one gives a crap, thats why i cant hear you