Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Aug 11, 2003 | 1:07 PM EDT
  • Daily 3rd Place August 12, 2003

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Plenty more like this here!


  • Resident Evil
    Resident Evil Some great spoofs and tributes to this survival horror series!

Author Comments

if you havnt watched any of the series yet,dont even bother watching this one!
Enjoy

Reviews


trickyrabbittrickyrabbit

Rated 5 / 5 stars March 4, 2008

anymore?

gotta say the dubbing wasn't too exciting but there was some good parts ..but overall i give 'em all a 10.So are there gonna be anymore ?my rating is for the coplete set incl.this one ........looking forward to ,to be continued........



torturekiller2006torturekiller2006

Rated 2.5 / 5 stars February 6, 2008

Meh...

Slightly Stupid. But funny nonetheless.



pimp-dude999pimp-dude999

Rated 5 / 5 stars February 2, 2008

lol

lol


People find this review helpful!

BedlamAsylumBedlamAsylum

Rated 5 / 5 stars January 28, 2008

haha love it

Knox I love all your work, you're just way too fuckin funny!



SBP500SBP500

Rated 5 / 5 stars January 26, 2008

Haha, you retard.

YOU CAN'T CATCH THE DOOR.
It saddens me that mr.monster was killed off. WAH.


People find this review helpful!