Be a Supporter!

The Mourner 2

Score:
rated 4.02 / 5 stars
Views:
44,248 Views
Share Links:
Genre:
Drama
Tags:
anime

Credits & Info

Uploaded
May 17, 2000 | 3:47 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

The sequel/prequel to "The Mourner," my first flash movie. I had loads of fun making this and I hope y'all have as much fun watching it. Enjoy! ^_^

Reviews


AkunindraAkunindra

Rated 4.5 / 5 stars

the last of your work to see

that was it my friend i have seen all your work and loved them, this is a very fine peice of work here, i to understand the lost of a love, mine didn't die but became a diffrent person, so i to feel like ripping someone's head off.lol, keep it up and may the shadow protect you my friend.



Pyscho-dudePyscho-dude

Rated 4.5 / 5 stars

This.....

is good. unfortunately the other doesnt understand that the loss of a loved one can damage one's soul for an eternity. Although we may find another love, the hole in our hearts can never be filled again. Cause only our true love that we have lost can fill that spot once more.



MasterOfDarkArtsMasterOfDarkArts

Rated 2 / 5 stars

OH C`MON

Little trying please I know you can do good movies when you try so comon this is a piece of donkey shit



eKs-666eKs-666

Rated 2.5 / 5 stars

better

MUCH better than your first mourner. This one actually made sence to me, the first one...just sucked...but keep improving man, cuz at this rate, it should be a lot better for your 3rd one..IT SHOULD BLOW MY MIND



VergessenHeldVergessenHeld

Rated 3.5 / 5 stars

Yay! Decapitation!

I find that rather funny that he's carrying the guys head around. I'm going to go watch the last one now!