Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jun 8, 2003 | 5:31 PM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

This is a beta version of the first level of the game, there is much better, so dont expect too much, but plz see what you think, its 1 of my first big projects, with a simple but effective engine,i uploaded it on here to see if i was doin ok, btw, preloader might be broken, so press stream when u fink its ready, its just under 900 kb

Reviews


JinkunJinkun

Rated 1.5 / 5 stars

Hmm.

I dunno what to say about this. I had to turn my resolution WAAAAY down to even be able to progress through the game, due to the fact that the targets are so damned small on any resolutions above 800x600 that you've gotta be a surgeon to even hit them.

Not very original, and feels more like an interactive movie. The only thing that kept me "playing" was to see what happened after I got past whatever I was stuck on before.

With a little work, this won't be too bad, I guess. It's just not that good.

Oh, and your "next" buttons to let you even play the game suck. Put some actual buttons instead of random characters inside words.



attrocattroc

Rated 0.5 / 5 stars

...

I gave this a 1 cause I would feels bad givin it a 0...



Hamy-jamyHamy-jamy

Rated 1 / 5 stars

indeed

hmm i remember trying to make a game like this when i first started flash, they seem like so much work, and so much effort is put in to them, and it takes so long and you think it will do well, but in reality its not that hard, the only thing needing improvement here is exp, keep at it and u will get better


People find this review helpful!

LaBelle-SFLaBelle-SF

Rated 3 / 5 stars

Um...

It wasnt a bad game just give differaint ways to die instead of just in the head...and also if you could shot anywhere on the body besides the head.


People find this review helpful!

arcadia-dragoniaarcadia-dragonia

Rated 2 / 5 stars

Erm?

I, uh.. hmm..
At least half decent