Support NATA 2014

Credits & Info

Uploaded
Jun 5, 2003 | 6:33 PM EDT
  • Daily 5th Place June 6, 2003

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

'Troubles On Angel Island 2'
First off you'll all have to know that I'm not Putting all my time I have into Flashmovies... I'm More Interested in making Audio-Loops and submit them in the Audio-Portal.

This is the Second part of TOAI.
This one is Really short, I actually wanted to add the Battlescene in this SWF but the Filesize Jumped too Much with that scene!


(Yeah I know; There were Really 'Troubles' in the first 'TOAI'... It sometimes even crashed peoples computers, I'm so Sorry about that, while I didnt have any BIG troubles with the movie.)

--HELP NEEDED--
PROBLEM: Each time when a frame introduced a new symbol, the file size for that frame jumped by about 2-3X.

How Can I fix this?
This is Very important for 'Part3'

Enjoy, ParagonX9

Reviews


I-Am-MegatronI-Am-Megatron

Rated 5 / 5 stars February 25, 2009

Gotta Kill 'Em All! SWEET!

Even though it was pretty damn short that part with Pikachu made up for it. That scene was hillarious. Especially the part when Sonic said 'NO WAY! I DON'T KILL ANYONE.' then Knuckles says 'I'LL DO IT'. Random but awesome. Keep up the good work.


People find this review helpful!

wrenchmasterclank15wrenchmasterclank15

Rated 5 / 5 stars November 11, 2008

Pikachu! No!!

Oh screw it that part was hilarious! IMPALED PIKACHU! XD


People find this review helpful!

nohomeworknohomework

Rated 5 / 5 stars July 31, 2008

Nice!

LMAO i LOVED the Poke'ball thing. Didnt see it coming


People find this review helpful!

CranioCranio

Rated 3 / 5 stars July 5, 2008

well

sry man but is litle


People find this review helpful!

Chrisman01Chrisman01

Rated 4.5 / 5 stars July 4, 2008

wtf??

the pikacu battle was %100 random, then everything that happened DURING the batlle was %100 random... LAWLZ


People find this review helpful!