Be a Supporter!

Hitler: A Documentary

Score:
rated 3.00 / 5 stars
Views:
6,361 Views
Share Links:
Genre:
Spam
Tags:
crazy
holocaust
ww2
adolfhitler

Credits & Info

Uploaded
Jun 2, 2003 | 10:07 AM EDT

If you liked this, check these out!


Author Comments

Hi. Enjoy the film.

Thank you: Mr. Thompson (OMG I <3 your movies.)

Also thanks to Mrs. Feeny's class...
http://esperanza.dvusd.org/waxmuseum.htm

Reviews


PapenPapen

Rated 4.5 / 5 stars

?

Hitler a great leader? Did i missed something in german history? HITLER WAS A GAY CUNT! He was a psycho im glad we lost the war! Yeah he build
the highways... but 4 what? FOR WAR.... Stupid idiot



the-tinman666the-tinman666

Rated 0.5 / 5 stars

You suck!

Hitler may have done horrible things, but god damn..That's just plain disrespectful. I don't like the whole jews thing, but besides that, he was a great leader! It's just ignorant bastards like you, that just think about the jews he killed, and make badly animated flashed to make fun of him, that really piss me off. You suck, you god-damned communist bastard!



EXVinEXVin

Rated 3.5 / 5 stars

Heh,

Kinda good.



CrAzY-AmIgOCrAzY-AmIgO

Rated 3.5 / 5 stars

LMAO...that was great

Personally...I found this movie halarious. I thought the audio worked well in conjunction with the graphics, the animation was fairly smooth..only one problem....needed a bit more of a plot...other than that....great submission.


People find this review helpful!

Hamy-jamyHamy-jamy

Rated 2 / 5 stars

Not bad

It was kinda dodgy the graphics werent great the sound was abit dull but it was good all over