Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
May 29, 2003 | 11:04 AM EDT

Related Stuff

If you liked this, check these out!


Author Comments

this is pure dumb action, but try to have fun ey?.. sorry for the spelling errors... im a norwegian jerk... (the "room select" button gets fucked up sometimes,sorry...)i don`t know if im gonna make part 2, but i will submit something like this soon..and i know my movies isn`t so deep. so don`t mention it...

Reviews


PenguindictatorPenguindictator

Rated 5 / 5 stars May 29, 2003

more!!!!more!!!!!!more!!!!!!!

when are you gonna finish part2? well anyways loved it favorite part was the elevator! cant wait till next one comes out!


Waterflame responds:

d dunno..


C4everC4ever

Rated 4 / 5 stars May 29, 2003

Yeah it was fun and cool

but what the F#%K did hppen to the big robot



AyeseeAyesee

Rated 3.5 / 5 stars May 29, 2003

More Stick Animation

Soon as I saw the first scene, I thought to myself "Hmmm... more shoddy stick shit to blam", but then as I watched it, I actually enjoyed it. You did the one thing you CAN do with sticks, and thats make a good long story with lots of scenes and backgrounds, so it had an entertainment value =) Plus it was funny as hell =) Good job!



SecretAgentBobSecretAgentBob

Rated 4 / 5 stars May 29, 2003

Heh heh

To be honest, I am sick and tired of stick figure animations. Oddly enough though, I absolutely loved this movie. To make a long story short, it was funny as hell. Why? The humor wasn't in the senseless violence or the odd stupid sounds - the humor was in the main character and how he moved. I laughed my head off when he struck a pose and slid off screen. Great, great movie.



ramonsterramonster

Rated 4 / 5 stars May 29, 2003

SWEET! Damn Good

I'm a fan of the old stick animations. Stylishly done, enjoyed the movie, cant wait for the next one.