Be a Supporter!

Artist News & Announcements

News Subject Author Date Posted
another underdog of the week Sep 26, 2012
Cavernous Novelties Sep 26, 2012
noos about a noo toon soon Sep 26, 2012
Give Me Strength Sep 26, 2012
4'33'' Sep 26, 2012
COMMISIONS ARE NOW OPEN Sep 26, 2012
Quirks and Shenanigans Part 1 Sep 26, 2012
HOT JAPANESE GIRL Sep 25, 2012
Thumbnails -,- Sep 25, 2012
This sprite animator can draw! Sep 25, 2012
new shit song i am makin Sep 25, 2012
the hell industrial guys?! Sep 25, 2012
Check out my music :) Sep 25, 2012
Everything is like an illusion Sep 25, 2012
Looking for Voice Actors! Sep 25, 2012
FACEBOOK HOLY MOLEY! Sep 25, 2012
I'll get back to the sit-up thingy when my life has more stability... Sep 25, 2012
and now iolite Sep 25, 2012
Backgrounds Sep 25, 2012
Yet another new song... Sep 25, 2012
Goodbye Newgrounds Sep 25, 2012
Lair of the Crimson Death Sep 25, 2012
Am I on the artist news yet? Sep 25, 2012
asdf Sep 25, 2012
A plea for help (please read) Sep 25, 2012
Quick Post + Update Sep 25, 2012
w oaow Sep 25, 2012
Goat and The Lip Sep 25, 2012
My damn crazy kitty! Sep 25, 2012
Introduction Sep 25, 2012
You guys rock Sep 24, 2012
Realms Updates - Go read it. Sep 24, 2012
Derp Sep 24, 2012
Nine NG Guitarists...omg it's done!! Sep 24, 2012
2 New Cartoons in the making and some other shit Sep 24, 2012
My shirt has arrived! Sep 24, 2012
I died, but now I'm back. Oh, and Happy Madness Day. Sep 24, 2012
Fable III Experience Progress Sep 24, 2012
Deviantart Sep 24, 2012
"Oh great another Pokemon Parody!" Sep 24, 2012
Games That Are WORTH IT! Volume 1 Sep 24, 2012
Serendipity - OUT NOW Sep 24, 2012
I have a laptop now. Sep 24, 2012
Down memory lane. Sep 24, 2012
New Projects Sep 24, 2012
Update fo mo fans! Sep 24, 2012
My Submission: Calendar 2013 Sep 24, 2012
Bloop! Sep 24, 2012
Ryu vs Akuma Round 2 Sep 24, 2012
Porn screen writing... Sep 24, 2012
Interview with Jester Sep 24, 2012
Delay in Megaman art-game project! Sep 24, 2012
Remixing Stuff Sep 24, 2012
Confound those Dover Boys. Sep 24, 2012
Teenage Rebellion as a Failure of Society Sep 24, 2012
So, I did it again Sep 23, 2012
MD2012 - 'When they want you dead' Sep 23, 2012
need a composer? im avaliable! Sep 23, 2012
SPJam game, O-Bots! Sep 23, 2012
LOOPDELOOPDELOOPITYLOOP Sep 23, 2012
New Series Sep 23, 2012
Creativity is Exhausting Sep 23, 2012
Meanwhile..... Sep 23, 2012
FINALLY Sep 23, 2012
Banned From Submitting Audio... Sep 23, 2012
Have you listened to Draft yet? Sep 23, 2012
A new movie is coming Sep 23, 2012
Any of the following on here? Sep 23, 2012
Working with Danny Trejo Sep 23, 2012
Looking For Two Brony Singers. One Is Female and One Is Male Sep 23, 2012
new (old) album Sep 23, 2012
Mo' Mentum Sep 23, 2012
Generally Insane Sep 23, 2012
Game engine building tips u wanna share? Sep 23, 2012
Sponsorship Sep 23, 2012
Open for FREELANCE Sep 23, 2012
Bunch of updates Sep 23, 2012
Fall/Winter 2012 stuff Sep 23, 2012
If I were to make a BlazBlue fanart Sep 23, 2012
Dear Gaming Industry: More COLORS PLEASE Sep 23, 2012
Rethinking life Sep 22, 2012
Capitation Reformation. Sep 22, 2012
New Blog! Sep 22, 2012
It's been a while. Sep 22, 2012
Yeah yeah yeah Sep 22, 2012
Im Back Sep 22, 2012
LL Cool J has put my 2nd single up on iTunes! Sep 22, 2012
Happy Madness Day! As promised, I have a trailer. Sep 22, 2012
stuff is coming soon. Sep 22, 2012
New song released! (sort of) Sep 22, 2012
MADNESS MANDESS MADNESS! Sep 22, 2012
MADNESS DAY '12 Sep 22, 2012
Song Time! Sep 22, 2012
Madness Day Sep 22, 2012
RATS ON COCAINE RETURN Sep 22, 2012
Friendship Never Ends (Birthday Special) Sep 22, 2012
yo yo yo Sep 22, 2012
Look into my eyes....deep into my eyes.... Sep 22, 2012
new toon Sep 22, 2012
My first madness animation! Sep 22, 2012