Be a Supporter!

Artist News & Announcements

News Subject Author Date Posted
GOD OF WAR 3 GAMEPLAY!!!!!!!!!!!!!! 2008-12-19 16:18:36
Windows Spoof Redesign Archive, now on BBS 2008-12-19 16:14:05
NG IS BRAKING!!!! 2008-12-19 16:06:30
Merry Chrismahannaukwannzakuh and all that 2008-12-19 15:58:11
Screenshot #2 2008-12-19 15:57:56
2ND AUDIO!!!! 2008-12-19 15:56:24
It's Friday! 2008-12-19 15:48:32
Preview of my Christmas Flash. 2008-12-19 15:39:15
Newest 2008-12-19 15:29:35
Merry Ricksmas 2 Voter Turn Out Results 2008-12-19 15:26:01
Working on a new Flash 2008-12-19 14:59:44
Chtistmas 2008-12-19 14:54:12
Banner 2008-12-19 14:46:09
*Gasp* I'm next to WadeFulp! 2008-12-19 14:30:31
game 2008-12-19 14:05:52
I'm back!...sorta 2008-12-19 13:50:18
the WTF collab 2008-12-19 13:48:43
New Song 2008-12-19 13:46:25
Deleted a bunch of crappy songs off my audio 2008-12-19 13:36:32
Very Very SOON! 2008-12-19 13:24:31
Small ads - Big concern? 2008-12-19 13:05:08
IM BACK!!! 2008-12-19 13:02:52
FIDDLE DE CHOCOBO!! 2008-12-19 12:46:49
step brothers LAWL 2008-12-19 12:37:38
Flash Help and New Cartoons. 2008-12-19 12:23:15
Help Mr. Chip! 2008-12-19 12:23:08
Hmm =] 2008-12-19 12:16:52
Knicker Bockers 2008-12-19 11:45:49
im bored again 2008-12-19 11:37:04
Okay, 5 days until Christmas. 2008-12-19 11:28:14
Mana is back! 2008-12-19 11:27:13
Hmm... 2008-12-19 10:43:36
ChickenFight 2008-12-19 10:00:35
christams cartoons 2008-12-19 09:43:52
BooYah! 2008-12-19 09:09:45
NOT grounded, but grounded again. 2008-12-19 09:03:35
Happy Holidays! 2008-12-19 08:58:05
Christmas. 2008-12-19 08:36:21
New Post 2008-12-19 08:01:26
NOOO!!! 2008-12-19 07:51:14
TWMC Ep. 3 UPDATE! 2008-12-19 07:50:59
SUP 2008-12-19 07:45:19
Dressing a Soldier game ! 2008-12-19 07:44:03
Fuck 2008-12-19 07:32:22
More Updates 2008-12-19 07:21:41
good news, and bad news. 2008-12-19 07:09:15
N.E.R Update 2 2008-12-19 06:31:58
Red alert 3, All your base and a EPIC WAR 2008-12-19 06:28:04
The Return of the Rabbits 2008-12-19 05:05:33
LAWLS VOICE ACTING 2008-12-19 04:34:34
Zone of the Awesome 12/19/08 2008-12-19 04:34:01
Wtf I won a tablet 2008-12-19 04:07:22
Well what a year, Madness will be over for me and etc... 2008-12-19 03:19:04
New song!!......and style? 2008-12-19 02:53:55
Yo wtf m8? 2008-12-19 02:27:10
GLOWPENIS 2008-12-19 02:06:22
New FFVII Song remake coming up! Besides OWA... 2008-12-19 00:14:00
Zone of the Awesome update 12/18/08 2 2008-12-19 00:01:08
Hellion Guardian 2008-12-18 23:48:32
My first MAC submission a work in progress right now. 2008-12-18 23:45:20
New Game coming 2008-12-18 23:33:44
I hate myspace and facebook and other sites like those but... 2008-12-18 23:00:25
Apologies are waaaayyy overdue. 2008-12-18 22:56:21
I'm back now. 2008-12-18 22:44:39
new parody movie 2008-12-18 22:40:52
meh 2008-12-18 22:30:42
Empires Mod 2008-12-18 22:29:13
Achievement Unlocked 2008-12-18 22:22:26
Hey 2008-12-18 21:51:14
I'm programming a flash XML Socket Server! 2008-12-18 21:46:10
Tablet has arrived. 2008-12-18 21:41:55
Today was pretty cash. 2008-12-18 21:40:31
Mrs. Gentleman 2008-12-18 21:28:47
This is a story all about how my life got flipped turned upside down.... 2008-12-18 21:27:09
malachy IS THE FUCKING MAN 2008-12-18 21:18:39
sup 2008-12-18 21:14:10
NEWS BULITIN. 2008-12-18 20:40:54
hero 2008-12-18 20:18:46
goats 2008-12-18 20:09:15
f3 is finally out. 2008-12-18 20:08:53
Yay! 2008-12-18 20:00:11
SOZ ABOUT DA SHITTY SONGS 2008-12-18 19:52:24
NEW GAME TEST! 2008-12-18 19:48:15
live action lamesauce movie 2008-12-18 19:47:30
A final thing to clear up all of this SXG mess... 2008-12-18 19:41:21
OKLAHOMA vs FLORIDA: PLACE YOUR BETS! 2008-12-18 19:29:39
Chistmas coming... 2008-12-18 19:27:58
A Game where robots just whale on each other ALL DAY LONG? 2008-12-18 19:23:27
Thanks Phobotech 2008-12-18 19:18:23
new madness: messed up world is up 2008-12-18 19:07:37
Madness Joker! 2008-12-18 19:07:09
My New Pico Shirt Arrived!!! 2008-12-18 19:06:32
The Slimboy 5000 2008-12-18 18:47:43
OPPS! I LIED!!!! 2008-12-18 18:40:56
RATE MY SONGS 2008-12-18 18:31:04
Spam spam spam 2008-12-18 18:27:19
I totally thought of a great flash idea 2008-12-18 18:26:22
Hey newgrounds :# 2008-12-18 18:25:40
Unforgotten Realms: Episode 15 2008-12-18 18:18:17
7... 2008-12-18 18:10:47