Be a Supporter!

dutch ppl club

• 422,628 Views
  • 19,483 Replies
New Topic
Markus
Markus
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 25
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-25 21:07:46

At 3/25/05 07:54 PM, D34M0N wrote:
Om ze belachelijk te maken.

klopt. ik bescherm nu tenminste kleine meisjes van 14. nu heeft hij mij, hij had ook een echt klein meisje te pakken kunnen hebben. arme kleine meisjes :(

Het is net als goatse, je went er vanzelf wel aan. ;)

goatse is net als ademhalen

Bedankt voor de emails. Ik ga ze morgen denk ik toevoegen.

lollers

nu ga ik echt naar bed >:( morgen ochtend breek ik natuurlijk weer. ben koning bezig met de seleucids. trusten

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 03:04:08

At 3/25/05 02:49 PM, D34M0N wrote: Volgens mij ben ik vrij kansloos bzig met dat chatten. Maarja, mschien heb ik toch een keer succes.

Lukt het je niet in het echte leven ofzo?

nXXt
nXXt
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 03:44:40

At 3/26/05 03:04 AM, Zendra wrote:
At 3/25/05 02:49 PM, D34M0N wrote: Volgens mij ben ik vrij kansloos bzig met dat chatten. Maarja, mschien heb ik toch een keer succes.
Lukt het je niet in het echte leven ofzo?

Moet je dat nog vragen? :P

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 03:46:03

At 3/26/05 03:44 AM, nXXt wrote: Moet je dat nog vragen? :P

Nee. Maar ik vind het toch leuk omdat van hemzelf te horen. ;)

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 04:06:30

At 3/26/05 03:04 AM, Zendra wrote: Lukt het je niet in het echte leven ofzo?

Zo met chatten isset makkelijker om aan een of andere slet te komen die een eind weg woont en die verder niks met jou te maken heeft en waar je ff over heen kan en dan verder geen consequenties hebt. Ik ben niet zo kansloos hoor. ;)

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 04:12:39

At 3/26/05 04:06 AM, D34M0N wrote: Zo met chatten isset makkelijker om aan een of andere slet te komen die een eind weg woont en die verder niks met jou te maken heeft en waar je ff over heen kan en dan verder geen consequenties hebt. Ik ben niet zo kansloos hoor. ;)

Nou..

Je kunt makkelijk eentje in de kroeg vinden. Als je graag een one-night-stand wilt hebben. Iemand via het Internet zoeken is misschien wel modern, maar zegt ook wat over je sociale contacten.
Althans, dat vindt ik.

Markus
Markus
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 25
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 04:34:40

At 3/26/05 04:12 AM, Zendra wrote:
Je kunt makkelijk eentje in de kroeg vinden. Als je graag een one-night-stand wilt hebben. Iemand via het Internet zoeken is misschien wel modern, maar zegt ook wat over je sociale contacten.
Althans, dat vindt ik.

lol, dan zou ik heel kansloos zijn. een of andere gast heeft zich zitten rukken na onze cyber gesprek. ik heb een vriendin en dit is gewoon voor de phun lol. niet dat ik da met vrouwen ga doen, gewoon een beetje mannen naaien. ik be nog steeds amazed, mijn internet wereld is een stuk groter geworden :s (niet op een positive manier) . maar serieus, van die oude mannen die kleine meisjes zoeken, die zouden ze echt mogen oppakken.

goedemorgen

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 04:40:53

At 3/26/05 04:34 AM, deurwaarder wrote: lol, dan zou ik heel kansloos zijn. een of andere gast heeft zich zitten rukken na onze cyber gesprek. ik heb een vriendin en dit is gewoon voor de phun lol. niet dat ik da met vrouwen ga doen, gewoon een beetje mannen naaien. ik be nog steeds amazed, mijn internet wereld is een stuk groter geworden :s (niet op een positive manier) . maar serieus, van die oude mannen die kleine meisjes zoeken, die zouden ze echt mogen oppakken.

Dat bedoel ik maar even. Kijk je kunt wel leuk met Internet kloten. Maar ik vindt dat je dan wel een beetje gefaald hebt in je echte sociale leven, als je liefde via het Internet zoekt.
Dat is wel een top-punt eigenlijk. Maar ja, jullie mogen het van mij doen. Ik heb er verder geen problemen mee, is jullie ding. Maar ik zou het dus echt nooit doen. Lol.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:17:22

At 3/26/05 04:12 AM, Zendra wrote: Je kunt makkelijk eentje in de kroeg vinden. Als je graag een one-night-stand wilt hebben. Iemand via het Internet zoeken is misschien wel modern, maar zegt ook wat over je sociale contacten.
Althans, dat vindt ik.

Tja, zo kan je het ook bekijken. Ik heb in de kroeg trouwes ook wel eens geprobeerd, alleen was ik dan altijd te zat om nog wat nuttigs te zeggen.

At 3/26/05 04:34 AM, deurwaarder wrote: maar serieus, van die oude mannen die kleine meisjes zoeken, die zouden ze echt mogen oppakken.

Dat vind ik ook.

At 3/26/05 04:40 AM, Zendra wrote: Dat bedoel ik maar even. Kijk je kunt wel leuk met Internet kloten. Maar ik vindt dat je dan wel een beetje gefaald hebt in je echte sociale leven, als je liefde via het Internet zoekt.

Ik zoek ook geen liefde via internet. Zelf vind ik dat ook kansloos.

Dat is wel een top-punt eigenlijk. Maar ja, jullie mogen het van mij doen. Ik heb er verder geen problemen mee, is jullie ding. Maar ik zou het dus echt nooit doen. Lol.

Ik ben niet zo kansloos als jij nu denkt hoor. :O

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:22:16

At 3/26/05 05:17 AM, D34M0N wrote: Tja, zo kan je het ook bekijken. Ik heb in de kroeg trouwes ook wel eens geprobeerd, alleen was ik dan altijd te zat om nog wat nuttigs te zeggen.

Kijk, dat is dan weer een ander probleem.

Dat vind ik ook.

Weet je zeker dat jij niet zo'n één bent? :o

Ik zoek ook geen liefde via internet. Zelf vind ik dat ook kansloos.

En toch zoek je een 'sletje'.

Ik ben niet zo kansloos als jij nu denkt hoor. :O

Oh nee?

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:26:37

At 3/26/05 05:22 AM, Zendra wrote: Kijk, dat is dan weer een ander probleem.

Ik wou hiermee aangeven dat ik niet alleen maar zo op internet bzig ben. Bovendien ga ik altijd donderdag uit en dan zijn er geen meisjes van 14-16.

Weet je zeker dat jij niet zo'n één bent? :o

Ja, dat weet ik zeker.

En toch zoek je een 'sletje'.

Niet voor liefde.

Oh nee?

Nee.

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:34:25

At 3/26/05 05:26 AM, D34M0N wrote: Ik wou hiermee aangeven dat ik niet alleen maar zo op internet bzig ben. Bovendien ga ik altijd donderdag uit en dan zijn er geen meisjes van 14-16.

Ah. Maar de laatste tijd heb je het de hele tijd over Internet-daten. Dus ik begon zo m'n twijfels te krijgen.

Ja, dat weet ik zeker.

Je weet wat mensen doen met pedo's, hé. :s

Niet voor liefde.

Dat zeg ik: je zoekt een sletje. Gewoon waarschijnlijk voor de sex. Vindt ik persoonlijk triest.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:37:40

At 3/26/05 05:34 AM, Zendra wrote: Ah. Maar de laatste tijd heb je het de hele tijd over Internet-daten. Dus ik begon zo m'n twijfels te krijgen.

Ik doe dit gewoon om iets te doen te hebben.

Je weet wat mensen doen met pedo's, hé. :s

Ja weet ik. X_X

Dat zeg ik: je zoekt een sletje. Gewoon waarschijnlijk voor de sex. Vindt ik persoonlijk triest.

Wat vind je daar dan zo triest aan?
Bovendien is liefde onzin.

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:44:15

At 3/26/05 05:37 AM, D34M0N wrote: Ik doe dit gewoon om iets te doen te hebben.

Ah. Juist ja. :s
Naja, je kunt toch ook de hele dag op NG posten? :o
Want ik krijg wel een beetje twijfels over jou.

Ja weet ik. X_X

You have been warned!

Wat vind je daar dan zo triest aan?

Dat jij op Internet naar een 'sletje' zoekt, voor een one-night-stand...
Ten eerste: Op Internet mensen ontmoeten voor dat, is gewoon zwaar triest.
Ten tweede: Je geeft nu zelf ook al aan dat je eigenlijk geen respect hebt voor andere. Misschien wil dat 'sletje' het ook wel. Maar die toont dus ook geen respect.

Bovendien is liefde onzin.

Dat vind jij. Misschien zijn er een paar keer dingen mis gegaan in je liefdes leven? :o

Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:48:19

Zozo mensen, lekker veel gepost =) De DPC komt weer tot leven na de razzia van de mods. ^^ Ik ben ook weer lekker thuis. FF kijken of dat meisje van wie het uitwas met haar vriend nog online komt... om haar te troosten. Lol nee serieus.

At 3/25/05 04:55 PM, Hoohah wrote: Holy shit, BadReligionSkater=FunkBRS

WTF!111!!1! Jebus.... Ik heb Funk wel eens horen zeggen dat hij andere namen gebruikt om een beetje normaal rond te kunnen komen op teh bbs.... Maar jebus kristen. wtf.

<3

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:51:35

At 3/26/05 05:48 AM, -0706- wrote: Zozo mensen, lekker veel gepost =) De DPC komt weer tot leven na de razzia van de mods. ^^ Ik ben ook weer lekker thuis. FF kijken of dat meisje van wie het uitwas met haar vriend nog online komt... om haar te troosten. Lol nee serieus.

Je bent de goedste. Haha.

Naja, je moet eerst alle pagina's maar even lezen, voordat jij hier weer gaat spammen. ;)

Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:57:48

At 3/26/05 05:51 AM, Zendra wrote:
At 3/26/05 05:48 AM, -0706- wrote: Zozo mensen, lekker veel gepost =) De DPC komt weer tot leven na de razzia van de mods. ^^ Ik ben ook weer lekker thuis. FF kijken of dat meisje van wie het uitwas met haar vriend nog online komt... om haar te troosten. Lol nee serieus.
Je bent de goedste. Haha.

<3 Ik is het goedeste turk ooit! =D

Naja, je moet eerst alle pagina's maar even lezen, voordat jij hier weer gaat spammen. ;)

Ik heb ze vluchtig gelezen, weinig boeiends =)

nXXt
nXXt
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 05:59:56

At 3/26/05 05:57 AM, -0706- wrote: Ik heb ze vluchtig gelezen, weinig boeiends =)

Weinig boeiends? Jij hebt nie eens gepost :P.

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 06:00:09

At 3/26/05 05:57 AM, -0706- wrote: <3 Ik is het goedeste turk ooit! =D

Nee, dat ook weer niet.

Ach, het is wat je leuk vindt.

Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 06:01:43

At 3/26/05 06:00 AM, Zendra wrote:
At 3/26/05 05:57 AM, -0706- wrote: <3 Ik is het goedeste turk ooit! =D
Nee, dat ook weer niet.

lol.
Ja snap ik. Je vind je eigen familie leukere turken he.... =)

Ach, het is wat je leuk vindt.

Het gaat vooral over dat D34MON sletjes op internet probeert te secksen. Maarja, dat moet is zelf weten. Secks is Secks =)

lisim
lisim
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 06:47:55

i dont speak dutch but my mum is dutch and i lived there for a month can i join

Kharbon
Kharbon
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 07:23:27

At 3/26/05 06:47 AM, lisim wrote: i dont speak dutch but my mum is dutch and i lived there for a month can i join

Only if you send nude pics of your mom... and her adderes.

lisim
lisim
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 07:25:56

thast really said considerign she is like 60 yeqqars old and it would cost you way too much to come vist

Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 07:35:52

At 3/26/05 06:47 AM, lisim wrote: i dont speak dutch but my mum is dutch and i lived there for a month can i join

This is a Dutch people club. So you need to understand what we are talking about. And you also need to speak Dutch.

If you can't, then you are not allowed to join. You can hang here, but you can't discuss with us. So don't make replies, etc.

At 3/26/05 07:23 AM, -0706- wrote: Only if you send nude pics of your mom... and her adderes.

Shut up. Don't act lame here, -0706-!

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 07:52:38

At 3/26/05 05:44 AM, Zendra wrote: Ah. Juist ja. :s
Naja, je kunt toch ook de hele dag op NG posten? :o

Daar ben ik ook mee bezig.

Want ik krijg wel een beetje twijfels over jou.

Waarom heeft nou iedereen twijfels over mij? :S :(

Dat jij op Internet naar een 'sletje' zoekt, voor een one-night-stand...
Ten eerste: Op Internet mensen ontmoeten voor dat, is gewoon zwaar triest.

Minder triest als mensen van internet ontmoeten voor 'echte' liefde.

Ten tweede: Je geeft nu zelf ook al aan dat je eigenlijk geen respect hebt voor andere. Misschien wil dat 'sletje' het ook wel. Maar die toont dus ook geen respect.

Dat boeit mij niet als die geen respect toont.

Dat vind jij. Misschien zijn er een paar keer dingen mis gegaan in je liefdes leven? :o

Ja klopt, niemand wil mij. :(
Maar serieus, in de natuur is geen liefde, alleen maar drang om voort te planten. Bij mensen kunnen de nakomelingen lange tijd niet zelfstandig overleven en hebben daarom een stabiele omgeving nodig met de ouders. Omdat de ouders daardoor lange tijd bij elkaar moeten blijven hebben mensen de term 'liefde' bedacht. Omdat als je toch lange tijd bij elkaar moet zijn het makkelijker is als je het dan maar een beetje leuk maakt.

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 08:03:24

At 3/26/05 07:52 AM, D34M0N wrote: Waarom heeft nou iedereen twijfels over mij? :S :(

Sorry hoor. Maar ik krijg die indruk gewoon erg. Omdat jij een 'sletje' wilt vinden via Internet...

Minder triest als mensen van internet ontmoeten voor 'echte' liefde.

Dat is waar.
Maar hun gaan net een stapje verder. Jij niet.

Dat boeit mij niet als die geen respect toont.

Nee, want dat doe jij juist ook niet.

Maar serieus, in de natuur is geen liefde, alleen maar drang om voort te planten. Bij mensen kunnen de nakomelingen lange tijd niet zelfstandig overleven en hebben daarom een stabiele omgeving nodig met de ouders. Omdat de ouders daardoor lange tijd bij elkaar moeten blijven hebben mensen de term 'liefde' bedacht. Omdat als je toch lange tijd bij elkaar moet zijn het makkelijker is als je het dan maar een beetje leuk maakt.

Wij zijn geen dieren, wij zijn mensen! :s
Wij hebben de eigenschap om verliefd te worden. En die term 'liefde' is niet zomaar bedacht om het maar leuk te maken. Nee, die mensen houden ook echt van elkaar.

Maar ik weet niet waar jij uit komt, maar ik heb altijd geleerd dat liefde belangrijk is.

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 08:12:23

At 3/26/05 08:03 AM, Zendra wrote: Sorry hoor. Maar ik krijg die indruk gewoon erg. Omdat jij een 'sletje' wilt vinden via Internet...

Dat doe ik ook min of meer voor de grap hoor. Ik ben niet echt zo kansloos. Bovendien geeft het me een beetje een doel voor dit moment.

Wij zijn geen dieren, wij zijn mensen! :s

De mens is ook een diersoort. Niks meer en niks minder. Het enige waarmee we van andere dieren verschillen is dat we iets inteligenter zijn en meer werktuigen gebruiken.

Wij hebben de eigenschap om verliefd te worden. En die term 'liefde' is niet zomaar bedacht om het maar leuk te maken. Nee, die mensen houden ook echt van elkaar.

Emoties maken je zwak. Door emoties kan je niet helder nadenken. Veel mensen laten zich leiden door emoties en doen daardoor verkeerde dingen. Bovendien kan je niet zeggen dat 12 jarigen ook echt van elkaar houden. Bovendien is liefde vergankelijk. Na een korte tijd zijn de meeste relaties weer voorbij. Als de nieuwigheid er eenmaal van af is hebben de meeste mensen er geen zin meer in. Liefde is ook niet consequent. In het bedrijfsleven ga je bijvoorbeeld overeenkomsten aan omdat je daar beter van wordt, niet omdat je de ander zo sypathiek vindt.

Maar ik weet niet waar jij uit komt, maar ik heb altijd geleerd dat liefde belangrijk is.

BBS Signature
Zendra
Zendra
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 51
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 08:20:53

At 3/26/05 08:12 AM, D34M0N wrote: Dat doe ik ook min of meer voor de grap hoor. Ik ben niet echt zo kansloos. Bovendien geeft het me een beetje een doel voor dit moment.

Je doet het niet zomaar. Er moet wel een reden voor zijn.
En waarom is dat nou juist jou doel op dit moment?

De mens is ook een diersoort. Niks meer en niks minder. Het enige waarmee we van andere dieren verschillen is dat we iets inteligenter zijn en meer werktuigen gebruiken.

En dat verschil toont al aan dat we beter zijn dan de andere levensvormen hier op aarde. Dat scheiden we doormiddel van mensen en dieren.
De mens stamt misschien wel af van een diersoort, maar wij zijn iets heel anders dan dieren.

Emoties maken je zwak. Door emoties kan je niet helder nadenken. Veel mensen laten zich leiden door emoties en doen daardoor verkeerde dingen. Bovendien kan je niet zeggen dat 12 jarigen ook echt van elkaar houden. Bovendien is liefde vergankelijk. Na een korte tijd zijn de meeste relaties weer voorbij. Als de nieuwigheid er eenmaal van af is hebben de meeste mensen er geen zin meer in. Liefde is ook niet consequent. In het bedrijfsleven ga je bijvoorbeeld overeenkomsten aan omdat je daar beter van wordt, niet omdat je de ander zo sypathiek vindt.

Wat ben jij, een robot?
En ik snap niet waarom je het bedrijvenleven als voorbeeld neemt. Want dat is iets compleet anders. Je handelt voor de best wil van het bedrijf. Dat heeft echt niets met liefde of emoties te maken.

Je kunt wel zeggen dat emoties je zwak maken. Maar door emoties wordt je ook wel degelijk beter. Als je nou eens heel boos bent, dan laat je je vaak ook leiden door je emoties. Stel dat je aan het vechten bent, door de emoties wordt zo boos, dat je gewoon 'sterker' wordt. Dat wordt je niet, maar je bent zo gigantisch opgefokt. Dus emoties maken je niet zwak. Want je kunt niet doen of je een robot bent.

Het lijkt wel of je ergens slechte ervaringen mee hebt. Want er zijn niet veel mensen die zo de wereld zien.
En de mensen die dat doen, die hebben vaak iets ergs mee gemaakt.

Markus
Markus
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 25
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 08:37:56

Vanavond bij nova: en gesprek tussen Zendra en D34MON over sletjes en liefde op het internet. in mijn tijd waren er alleen maar sletjes op de hockeyclub *hahahaha*. na het avond journaal.

Libi! the seleucids zijn echt geniaal, jezus niet normaal! ook zo veel units. egypte heeft nog maar 2 steden. ze zijn echt kansloos. pak ze meteen, hebben ze geen tijd om te ontwikkelen. overigens: met pahlanx wachten tot ze door de muur komen (links, rechts en tegenover eeen phalanx) = totall ownage ^_^ . armenie will ally worden, phontus ook, mischien een groot pact maken. alleen of ze er aan houden is altijd de vraag en het probleem.
bah, kutspel! stop er weer te veel tijd in >:'(. maarhet is altijd: nog 1 uurtje, das altijd +2 uur minimaal!

dutch ppl club

D34M0N
D34M0N
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 39
Blank Slate
Response to dutch ppl club 2005-03-26 08:53:08

At 3/26/05 08:20 AM, Zendra wrote: Je doet het niet zomaar. Er moet wel een reden voor zijn.

Mschien omdat ik me verveel.

En waarom is dat nou juist jou doel op dit moment?

Ik kreeg een paar weken geleden van een vriend een email van een meisje en dat bracht me op het idee.

En dat verschil toont al aan dat we beter zijn dan de andere levensvormen hier op aarde. Dat scheiden we doormiddel van mensen en dieren.

Als je zo denkt zou je alle diersoorten moeten scheiden. Ook zou je verschillende rassen moeten scheiden, maar dat wordt dan weer als discriminatie gezien.

De mens stamt misschien wel af van een diersoort, maar wij zijn iets heel anders dan dieren.

Nee. Bovendien is er bij veel dieren ook iets van inteligentie te zien en bij veel mensen niet. De mens wordt wel gezien als een inteligente soort, maar dat valt best mee. Er zijn een paar slimme mensen, de meeste zijn een stelletje debielen.

Wat ben jij, een robot?

Nee, een übermensch.
Maar serieus, ik denk gewoon logisch na.

En ik snap niet waarom je het bedrijvenleven als voorbeeld neemt. Want dat is iets compleet anders. Je handelt voor de best wil van het bedrijf. Dat heeft echt niets met liefde of emoties te maken.

Ik neem het bedrijfsleven als voorbeeld, omdat je daar een hoger belang hebt (dat het goed gaat met je eigen bedrijf en dat het goed gaat met de hele economie), zo gaat het ook met voortplanting. Voortplanting is belangrijk voor jezelf (om je genen door te geven) en voor de soort. Voor de soort is het het belangrijkst dat er goede genen door gegeven worden. Mensen met veel erfelijke afwijlkingen zouden dan ook gesteriliseerd moeten worden vind ik.

Je kunt wel zeggen dat emoties je zwak maken. Maar door emoties wordt je ook wel degelijk beter. Als je nou eens heel boos bent, dan laat je je vaak ook leiden door je emoties. Stel dat je aan het vechten bent, door de emoties wordt zo boos, dat je gewoon 'sterker' wordt. Dat wordt je niet, maar je bent zo gigantisch opgefokt. Dus emoties maken je niet zwak. Want je kunt niet doen of je een robot bent.

Door haat zie je niet goed meer wie je vrienden en vijanden zijn, daardoor ga je ook snel vrienden aanvallen. En door haat wordt je onvoorzichtig waardoor je vijand je sneller in de val kan laten lopen. Maar vaak is haat idd wel een goede emotie. Alleen liefde heeft weinig nut. Net als verdriet. Blijdschap is opzich wel een redelijk nuttige emotie.

Het lijkt wel of je ergens slechte ervaringen mee hebt. Want er zijn niet veel mensen die zo de wereld zien.

De meeste mensen hebben een beperkte visie.

En de mensen die dat doen, die hebben vaak iets ergs mee gemaakt.

Ik zit nou eenmaal ingewikkeld inelkaar en ik voel me miskend.

Lol. Ik ben nu weer als meisje aan t chatten. Doet zo'n gast zn webcam aan, het eerste wat ik zie is een kleine slappe pik. O_o

BBS Signature