Be a Supporter!

I can't fucking stand little kids.

  • 47,756 Views
  • 778 Replies
New Topic Respond to this Topic
slackerzac
slackerzac
  • Member since: May. 8, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 20
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 25th, 2008 @ 07:51 PM Reply

I really cant believe how far this thread has gotten, not because of the subject matter but just the extent on how far its been discussed. And little kids will always be annoying in some way, there is no avoiding that.


BBS Signature
string227
string227
  • Member since: Jul. 21, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 08
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 12:14 AM Reply

another shitfaced little kid story:

So I was walking home from a long and boring day of school, talking to my friend yadadada.....then this little shitfaced 8 year old comes up to my friend and starts talking ganster.

8 year old: Yo holla holla gimme yo money dawwgg
My friend: Uh what?
8 year old: GIMME YOU MONEY MOTHA FUGER!

I just feel on the ground laughing my ass off. Then the little shit face comes up to me and:

kid: SHUT DA FUCK UP N*GGA (wtf, hes white)
Me: Oh i need to shut the fuck up? Kid, you must be a fucking dumbass if you think your a ganster, and you white.

Then that asshole's mom comes from the coner and starts going off at me:

Mom: HOW DARE YOU CURSE AROUND MY SON!
Me: Wow, some great parent you are letting your son think he's a ganster.
Mom: LET ME PRETEND WHO HE WANTS TO BE! IM A GOOD PARENT
Me: If you are, then your kid pretty much plays grand theft auto. He even said the "N" word knowing that hes white. You fucking fail as a parent.
Mom: I WILL CALL THE COPS FOR VERBAL HARRASMENT

then that shit face 8 year old comes up, kicks me in the ball sack, and laughs.

After 5 seconds of pain, i grab the little shit face up in the air and slam his little 8 year old head into a tree. His mother crys in shockment, then takes out a cellphone and calls the police. Me and my friend made a run for it.

JmdMagic
JmdMagic
  • Member since: Feb. 2, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Game Developer
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 02:37 AM Reply

You've gotta hear this. There's this kid that is in ALL(notkidding) of my classes. I really hate this kid already. When he jumps on my back like a bitch to try and fight me, i throw him on the floor and hold his arms behind his back. Then teacher sees and blah blha we both got suspended.

THEN THE LITTLE FUCKNUGGET SPREADS LIES THAT HE GAVE A BLOODY NOSE AND KICKED MY ASS! WTF!

I try hard as hell not to hurt him and he does THAT?!

I swear to god i really AM gonna kick his ass.

This kid is actually a coupe months OLDER than me.


welcum 2 da teem shieky

BBS Signature
Samen
Samen
  • Member since: Nov. 11, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 16
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 03:04 AM Reply

At 8/4/08 11:31 AM, draco199 wrote: This is why the united states sucks people should be allow to hit kids if they misbehave like every country

Your profile page says you're from Georgia, right?
As in, the pussy little wanna - be country who tried to start crap with Russia, and is currently getting the crap beating out of it?
Yeah. Politics are funny.

zeekyHbomb96
zeekyHbomb96
  • Member since: Aug. 24, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 04:04 AM Reply

once when i was 6 (i was 2 a little asshole) this 5 year old lad came up and doing crap like swering saying "your a cunt" weak stuff really but i was 6,i did'nt cry i punched him in the face with all my might and he was knocked out for 2 minutes so me and me mate had to make a runner

funny stuff when u look back at it tho


if u see things in black and white.........your dead already

BBS Signature
Lizzardis
Lizzardis
  • Member since: Aug. 24, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 31
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 05:02 AM Reply

Yeah little kids fuck me right off to, There so bloody annoying and they make you look like a right bully lol!


I'm not gay, but my boyfriend is! ;) | Have you found my penis yet? I lost it </3

A Lesson on reviewing. | Computer troubles? | PM me for Flash Icons.

BBS Signature
nataSNoose
nataSNoose
  • Member since: Aug. 7, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 05:17 AM Reply

theres so much hate in this forum


Hail Fiction

BBS Signature
samuelmontague
samuelmontague
  • Member since: Aug. 29, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 03
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 06:05 AM Reply

i fucking hate little kids they throw gollfballs at my head the pieces of shit and ive seen loads post naked cartoon people on newsgrounds thats so retarded if ur gonna post porn it should at least be real not fucking animation retards my pic of a tryranid gonna rip em apart

I can't fucking stand little kids.


hi

zeekyHbomb96
zeekyHbomb96
  • Member since: Aug. 24, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 06:14 AM Reply

most of them are little shits trust me i was lol


if u see things in black and white.........your dead already

BBS Signature
Kogey
Kogey
  • Member since: Jun. 29, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 16
Musician
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 06:47 AM Reply

Same sort of thing happened to me, I was at this pizza place with my dad and they have an arcade machine for RUSH 2049 (awesome game) So I paid for it and was playing it. Half way into the race a little kid, maybe about 6 years old started screaming at me saying he wanted to play, I said I paid for this round so I'm playing. The kid sat on the one next to me (2 player machine) and fell off of it. Dropped his gameboy and and he ran over to his mom and said he was playing and I pushed him off and started playing, But I paid a dollar to play. The woman walks over to me and started calling me names, At this point I was saying to myself "WTF?" So she goes over to my dad and said when I supposibly pushed him off the machine the little fucker dropped his gameboy it broke so my dad had to fork over 60 dollars for a new one but I saw the kid playing the gameboy in the background. So I just want to know, What the fuck are the parents raising the kids to do these days?!

Mikey-1
Mikey-1
  • Member since: Jul. 5, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 02
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 06:52 AM Reply

Yeah, kill 'em all


Immortality elixirs NAO

BBS Signature
JewelryLover
JewelryLover
  • Member since: Apr. 3, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 06
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 06:58 AM Reply

i hate those mother fucking kid asses. they need to go die in a fire


BBS Signature
DOOKIE119
DOOKIE119
  • Member since: Apr. 27, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 15
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 07:00 AM Reply

At 8/31/08 06:52 AM, Mikey-1 wrote: Yeah, kill 'em all

U cant speak mikey ur a little 9 year old.

Mikey-1
Mikey-1
  • Member since: Jul. 5, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 02
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 07:13 AM Reply

At 8/31/08 07:00 AM, DOOKIE119 wrote: U cant speak mikey ur a little 9 year old.

I make one troll news post and a faggot with a brain and a retard walk up to me?

God, how stupid is humanity these days.


Immortality elixirs NAO

BBS Signature
iscrulz
iscrulz
  • Member since: Feb. 12, 2002
  • Offline.
Forum Stats
Supporter
Level 60
Movie Buff
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 07:25 AM Reply

At 8/31/08 06:05 AM, samuelmontague wrote: i fucking hate little kids they throw gollfballs at my head the pieces of shit and ive seen loads post naked cartoon people on newsgrounds thats so retarded if ur gonna post porn it should at least be real not fucking animation retards my pic of a tryranid gonna rip em apart

No. Post more hentai.
Wow great stories. I usually get little kiddies to tattle on me for giving them shit. Oh its funny as hell making those brats cry.


£5 man slut for hire. Inquire within

Wi/Ht? #45

BBS Signature
bobjimmy
bobjimmy
  • Member since: Mar. 30, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 07:29 AM Reply

At 8/31/08 06:47 AM, link-011 wrote: What the fuck are the parents raising the kids to do these days?!

something that a little communism won't fix.

3

BBS Signature
bill-the-donkey
bill-the-donkey
  • Member since: Jun. 27, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 10
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Aug. 31st, 2008 @ 07:43 AM Reply

This one time a 5 year old boy stabbed me in the leg with a knitting needle, and I was like 'Aw hell naw' so I kicked him in the teeth and kept stamping on his face till the blood stopped bubbling. It's for the best, think of it as culling.


No stairway- DENIED
Operation Clambake
: Information will make you free

BBS Signature
nataSNoose
nataSNoose
  • Member since: Aug. 7, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 1st, 2008 @ 06:09 AM Reply

At 8/31/08 07:43 AM, bill-the-donkey wrote: This one time a 5 year old boy stabbed me in the leg with a knitting needle, and I was like 'Aw hell naw' so I kicked him in the teeth and kept stamping on his face till the blood stopped bubbling. It's for the best, think of it as culling.

that must of been fun


Hail Fiction

BBS Signature
zeekyHbomb96
zeekyHbomb96
  • Member since: Aug. 24, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 1st, 2008 @ 06:18 AM Reply

little shits if any of that happened to me i would get a cricket bat and beat the evilness outa them


if u see things in black and white.........your dead already

BBS Signature
landt007
landt007
  • Member since: Aug. 29, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 02
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 1st, 2008 @ 06:26 AM Reply

everyone i a kid once. maybe you where an annoyance


THeres no fighter like street fighter

BBS Signature
string227
string227
  • Member since: Jul. 21, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 08
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 10th, 2008 @ 03:41 PM Reply

damit more storys!

ChaoticTrashCan
ChaoticTrashCan
  • Member since: Apr. 6, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 12th, 2008 @ 06:53 PM Reply

At 9/1/08 06:26 AM, landt007 wrote: everyone i a kid once. maybe you where an annoyance

Remember, everyone i a kid once.

seriously what's that supposed to mean?

Anyway, post more stories.


no witty signature at this time.

reveihca
reveihca
  • Member since: Jun. 3, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 12th, 2008 @ 06:58 PM Reply

At 6/9/07 08:09 PM, joeyjoe1 wrote: Yeah, sometimes little kids can be complete douchebags and asshats.

True, but you can't blame them but rather the parents for tolerating that kind of behaviour. Everytime I see a chubby 5 year old girl screaming and crying at the top of her lungs at a nice restaurant I wonder "Where are the fucking parents?" It should be an embarrassment to their families that someone else has to correct their child's behaviour rather than their immediate family members. I can understand some circumstances can't be prevented when they're at a young age but past the time when they learn to speak English fluently it's just plain embarrassing.

darkrai77
darkrai77
  • Member since: Apr. 22, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 13th, 2008 @ 12:38 AM Reply

lucky for all of you that happened for one time....i'm sitting here typing and guess who's with me in the lving room....a fucking little 4 year old girl....T.T


BBS Signature
AzureSignal
AzureSignal
  • Member since: May. 6, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 15
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 13th, 2008 @ 12:39 AM Reply

This is why I don't wanna be a father. But I'll get married anyway...

willobeen
willobeen
  • Member since: Jan. 4, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 06
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 13th, 2008 @ 12:48 AM Reply

We need a new plague.

DavidTheSandslash
DavidTheSandslash
  • Member since: Aug. 12, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 06
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 13th, 2008 @ 02:37 AM Reply

At 11/24/07 06:51 PM, Sistine1408 wrote:
little kids need to get off my dick.

Good lord, Michael Jackson's invaded the BBS!


Weird Al is God! Also, click here or here to learn how to easily become admin! But the second link makes you admin faster!

Erikio
Erikio
  • Member since: Jul. 10, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 08
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 13th, 2008 @ 02:43 AM Reply

I used to coach recreational gymnastics. I had little 4 and 5 year olds hanging off of me "ERIK! PICK ME UP! ERIK! HUG ME! ERIK! BLAH BLAH BLAH!" And I wanted to fucking shoot myself.


Coast 2 Coast- Pre-Release off of my band's Debut Full-Length album "Surrey's Finest".
Stella - My Band
Arc of the Universe Music Inc. - Our record label.

Kenshi
Kenshi
  • Member since: Jun. 10, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 08
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 13th, 2008 @ 02:45 AM Reply

I hate some little kids. Especially the ones to act tough.

When I was in 6th grade, a little 3rd grader comes up, and tries to shove me. I simply shove him down and he BAWLS. I just slid away. I didn't even go hard on him.


I am gay.

WUT MAKES ME A BAD DEMOMAN?! Well... Fuck...

BBS Signature
Impulse203
Impulse203
  • Member since: Sep. 5, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to I can't fucking stand little kids. Sep. 13th, 2008 @ 03:06 AM Reply

once i played flash games on newgrounds on the school computer, this fucking fat nerd kid cames in and report a teacher, i got kicked outside and i saw the fucking same kid using my computer, and what did he open? BEN10 EPISODES


BBS Signature