At 11/16/05 03:27 PM, nimmer wrote:
typical right-wing kill kill kill. it's far more important to get your name in a stupid book then honouring life. what the fuck are you on about little d34? who's more pathetic: the guys who shoot a tit to save a world record attempt in dominoblocks (anal phase people) people who get upset about a dead tit or people who get upset over people who get upset over a dead tit.
Ze hadden eerst op allerlei manieren geprobeerd om die mus weg te jagen en dat lukte niet, dit was echt een laatste middel. Ik heb een krab en een slang op sterk water in me vitrinekast staan, vind je mij nu ook zo'n moordenaar? En de mensen die zo zielig doen over 1 mus zijn dommer. Ik heb ook een vraag aan jou: sla je wel eens een vlieg dood?
here you have a point the disabled woman and hanged dog where much worse. but what do you want a world record attempt dominoblocks (read a bunch of no good white trash stuck in their anal phase) is undoubtedly far more important as a disabled woman in the netherlands.
De dierenactivisten zorgen ervoor dat die mus veel meer in het nieuws komt, anders had je er niks meer over gehoord. Wat helemaal belachelijk is, is dat er een beloning wordt uitgeloofd als iemand de steentjes omstoot. In plaats dat ze een beloning uitloven voor degene die ervoor zorgd dat die zieke geesten die die vrouw hebben mishandeld gepakt worden. Er is toch wel iets mis met jouw gevoel voor rechtvaardigheid.
and i'm sure the people who agressed that poor woman where dutchies otherwhise the article would have mentioned their nationality.
Blijkbaar kijk je nooit naar het nieuws, als iets net gebeurd is zeggen ze nooit iets over de daders, dus ga niet zo liegen.
Steek je kop eens uit het zand en kijk hoe de wereld in elkaar zit.