Be a Supporter!

Flame Sigs...

  • 2,651 Views
  • 138 Replies
New Topic Respond to this Topic
StripeNinja
StripeNinja
  • Member since: Apr. 30, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 16:49:22 Reply

HEY EVERY ONE IM BACK!!!!!!!

GeeOhDee
GeeOhDee
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 20:02:57 Reply

At 3/22/05 08:24 PM, 555SLIPKNOT666 wrote:
Yea, that's nice make me a sig like you did this one. Please and Thank you.

Pity I'm only now beginning to master this technique... but as of ow you can choose the flame and font colour as well as the font style of these sigs... but like I've said... bigger name = not so good. =(

Flame Sigs...

GeeOhDee
GeeOhDee
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 20:05:04 Reply

At 3/23/05 08:02 PM, -_Majin_- wrote:
Pity I'm only now beginning to master this technique... but as of ow you can choose the flame and font colour as well as the font style of these sigs... but like I've said... bigger name = not so good. =(

Ow? I meant now*... heh. My bad. =P

StripeNinja
StripeNinja
  • Member since: Apr. 30, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 20:16:53 Reply

ok yeah they said i was dp before but now i want a blue and red sig plz thx.

GeeOhDee
GeeOhDee
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 20:19:42 Reply

At 3/22/05 08:26 PM, JJAGoodfella wrote: I want one with my name JJAGoodfella

Not easy to read... but meh...

Flame Sigs...

GeeOhDee
GeeOhDee
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 20:34:09 Reply

At 3/22/05 08:29 PM, Legionnaire-X wrote: Gimme one of them thangs, yo.

o

Here you go... =O

Flame Sigs...

GeeOhDee
GeeOhDee
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 20:47:27 Reply

At 3/22/05 08:33 PM, Legionnaire-X wrote:
Gimme one of them thangs, yo.

o
light blue, plz

Shit... I didn't see that second post until afterwards... sorry 'bout that... anyways... here's the blue one.

Flame Sigs...

GeeOhDee
GeeOhDee
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 21:03:07 Reply

At 3/22/05 09:17 PM, MadScientist305 wrote: Make mine green, with a bold font, and with MadScientist on it.

Green and bold...

GeeOhDee
GeeOhDee
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-23 21:04:45 Reply

I thought you might have meant green and "gold"... but here it is anyways...

Flame Sigs...

Jack-the-Ripp3r
Jack-the-Ripp3r
  • Member since: Jan. 6, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-24 15:59:44 Reply

I still havent Gotten mine dude Oh well bein Skipped aint so Bad

Buddhist
Buddhist
  • Member since: Apr. 10, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 27
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-25 12:32:35 Reply

ouch man. well if youre not gonna give me one with my full name, then can i have one in black with gray flame that says "JoO_WiSh" please? thanks


"In this world // We walk on the roof of hell, // Gazing at flowers." -- Issa

BBS Signature
American-Chinker
American-Chinker
  • Member since: Feb. 2, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-25 12:33:54 Reply

me me oh me do me plz

American-Chinker
American-Chinker
  • Member since: Feb. 2, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-25 12:36:06 Reply

you could just do A.C. i want gold and blue

CursedPanther
CursedPanther
  • Member since: Aug. 10, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 35
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-25 12:40:12 Reply

wheres mine? ive got the name shortened(posted sometime before)

FoxyJ9
FoxyJ9
  • Member since: Aug. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-25 12:41:51 Reply

He's been banned for awhile so he will have to give out the sigs when he gets back. Sorry guys.


BBS Signature
Auz
Auz
  • Member since: Feb. 23, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 57
Movie Buff
Response to Flame Sigs... 2005-03-25 13:14:01 Reply

Can you make me a silver one??


[Forum, Portal and Icon Mod]
Wi/Ht? #36 // Steam: Auz
The Top 100 Reviewers List (Last updated: 10 August 2014)

BBS Signature
fgdfgt344623gdf
fgdfgt344623gdf
  • Member since: Feb. 15, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 12
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-31 20:55:28 Reply

I want one in red please.

Twone
Twone
  • Member since: Jan. 12, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 35
Musician
Response to Flame Sigs... 2005-03-31 20:56:16 Reply

Nah, my sig is fine. TOO BAD!


BBS Signature
fuSEEk
fuSEEk
  • Member since: Oct. 3, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to Flame Sigs... 2005-03-31 20:57:36 Reply

Can i have one saying MILF?