Be a Supporter!
Jun
Jun
  • Member since: Jan. 12, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 10
Blank Slate
RC clips Feb. 13th, 2005 @ 12:23 AM Reply

http://www.monsterrccentral.com/rcvideos/

Check out the "Worlds fastest RC boat". Or "How low can it go?".

jabari
jabari
  • Member since: Dec. 7, 2002
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 08
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 12:28 AM Reply

WHOA!!!! SHIT THAST FAST

Cory-UVP
Cory-UVP
  • Member since: Dec. 29, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Audiophile
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 12:41 AM Reply

Yeah, I think i seen something like that one time at lake mead near las vegas. Fast little basturds.


DIY

Rosenrot-I
Rosenrot-I
  • Member since: Jul. 15, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 14
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 01:37 AM Reply

Jesus Christ, that is one fast little boat


There is nothing you can name that is more delicious and awesome than Subway.
I run on Mountain Dew.

BBS Signature
AngryAlt
AngryAlt
  • Member since: Jun. 3, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 01:53 AM Reply

Aye carumba!
Thats one fast RC boat!
Amazing how much power they fit into such a small package.

ExtraLife
ExtraLife
  • Member since: Jun. 22, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 35
Melancholy
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 01:57 AM Reply

got damn that fast!!

Jun
Jun
  • Member since: Jan. 12, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 10
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 01:59 AM Reply

Seems to be just an electric motor! :O

B-Stewie
B-Stewie
  • Member since: Oct. 24, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 11
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 02:07 AM Reply

I think the video of the B-52 crashing is the best, LOL that has got to suck hard. I mean think how long it takes to build and invest, then for it to crash like that. HAHA

Jun
Jun
  • Member since: Jan. 12, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 10
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 02:11 AM Reply

At 2/13/05 02:07 AM, B_Stewie wrote: I think the video of the B-52 crashing is the best, LOL that has got to suck hard. I mean think how long it takes to build and invest, then for it to crash like that. HAHA

lol.. sad, isn't it. ;)

That B-52 is quite hectic! 8 jet-turbo engines. Sounds like a real plane when it takes off.

BazookaNinja
BazookaNinja
  • Member since: Jan. 20, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 02:16 AM Reply

It looks like a missile O_o

BazookaNinja
BazookaNinja
  • Member since: Jan. 20, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to RC clips Feb. 13th, 2005 @ 02:20 AM Reply

Please watch It's a bird, it's a plane, it's a... Lawnmower?!

I LMAO xD