Be a Supporter!

Super Smash Brothers Crew (Ssbc)

  • 518,957 Views
  • 22,743 Replies
New Topic Respond to this Topic
Bstuk2
Bstuk2
  • Member since: Dec. 22, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 47
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 29th, 2009 @ 06:59 PM Reply

At 11/29/09 03:45 PM, EnjoiLove wrote: I trys to hard. I'm going to Pound4, see you all there :D.

Guess I HAVE to go now. Its like a 30 minute drive from my house.


Steam: Bstuk

BBS Signature
EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 29th, 2009 @ 09:06 PM Reply

At 11/29/09 06:53 PM, Nikenick wrote: Enjoi is going to beat Mango in melee

Fuck that, I'm no good with wavedashing, so I cant compete at all.


Dark Souls consumed my life.

Matt2358
Matt2358
  • Member since: Jul. 9, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 14
Melancholy
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 30th, 2009 @ 03:24 AM Reply

Tiers are for intelligent gamers


Member of the SSBC since page 169, New Brawl Friend Code: 1805-9106-2544
Feel any particular emotion towards me? POST OMA.

kRaZyAzN
kRaZyAzN
  • Member since: Jun. 5, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 30th, 2009 @ 07:22 AM Reply

At 11/29/09 06:59 PM, Bstuk2 wrote:
At 11/29/09 03:45 PM, EnjoiLove wrote: I trys to hard. I'm going to Pound4, see you all there :D.
Guess I HAVE to go now. Its like a 30 minute drive from my house.

Last time you said it was a 30 minute bike ride.

Do it.


Founder of the Asian Users club
Member of the Super Smash Bros.Crew since page 58. SSBB friend code: 3265-4812-7128

BBS Signature
Guitardude
Guitardude
  • Member since: Oct. 14, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 14
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 30th, 2009 @ 07:49 AM Reply

At 11/29/09 03:45 PM, EnjoiLove wrote: I trys to hard. I'm going to Pound4, see you all there :D.

No you're not,


[Wii Together] [Teh Space]

Alb [4210-3652-1542] <<-Brawl Code. PM me

BBS Signature
Crink
Crink
  • Member since: Feb. 16, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 24
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 30th, 2009 @ 10:57 AM Reply

At 11/29/09 09:06 PM, EnjoiLove wrote:
At 11/29/09 06:53 PM, Nikenick wrote: Enjoi is going to beat Mango in melee
Fuck that, I'm no good with wavedashing, so I cant compete at all.

Enter Melee anyways.


hey

BBS Signature
EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 30th, 2009 @ 08:32 PM Reply

At 11/30/09 07:49 AM, Guitardude wrote:
At 11/29/09 03:45 PM, EnjoiLove wrote: I trys to hard. I'm going to Pound4, see you all there :D.
No you're not,

Yes I am, maybe. I'm visiting Washington D.C. when Pound4 begins. Sucka.


Dark Souls consumed my life.

Bstuk2
Bstuk2
  • Member since: Dec. 22, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 47
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Nov. 30th, 2009 @ 10:57 PM Reply

So I asked my parents if i could go and they said I could if I bring a friend. Hopefully my friends are interested but im probably gonna have to pay for them because its $50.

Btw, enjoi if i meet you there wanna do a $30 mm in melee?


Steam: Bstuk

BBS Signature
Guitardude
Guitardude
  • Member since: Oct. 14, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 14
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 04:01 AM Reply

At 11/30/09 10:57 PM, Bstuk2 wrote: So I asked my parents if i could go and they said I could if I bring a friend. Hopefully my friends are interested but im probably gonna have to pay for them because its $50.

Btw, enjoi if i meet you there wanna do a $30 mm in melee?

Jeeze, someone here's loaded.


[Wii Together] [Teh Space]

Alb [4210-3652-1542] <<-Brawl Code. PM me

BBS Signature
kRaZyAzN
kRaZyAzN
  • Member since: Jun. 5, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 06:23 AM Reply

At 12/1/09 04:01 AM, Guitardude wrote:
At 11/30/09 10:57 PM, Bstuk2 wrote: So I asked my parents if i could go and they said I could if I bring a friend. Hopefully my friends are interested but im probably gonna have to pay for them because its $50.

Btw, enjoi if i meet you there wanna do a $30 mm in melee?
Jeeze, someone here's loaded.

Nah, Bstuk's just confident that he could 4stock Enjoi's ass in Melee.


Founder of the Asian Users club
Member of the Super Smash Bros.Crew since page 58. SSBB friend code: 3265-4812-7128

BBS Signature
kRaZyAzN
kRaZyAzN
  • Member since: Jun. 5, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 06:23 AM Reply

At 12/1/09 04:01 AM, Guitardude wrote:
At 11/30/09 10:57 PM, Bstuk2 wrote: So I asked my parents if i could go and they said I could if I bring a friend. Hopefully my friends are interested but im probably gonna have to pay for them because its $50.

Btw, enjoi if i meet you there wanna do a $30 mm in melee?
Jeeze, someone here's loaded.

Nah, Bstuk's just confident that he could 4stock Enjoi's ass in Melee.


Founder of the Asian Users club
Member of the Super Smash Bros.Crew since page 58. SSBB friend code: 3265-4812-7128

BBS Signature
Nikenick
Nikenick
  • Member since: Dec. 29, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 11:37 AM Reply

I'm in the AiB playoffs with 1914 points as the highest ranked European!

Now let's hope that I don't have to face Ally first round.


Foolish are those who fear nothing, yet claim to know everything..
Brawl FC: 0903 - 4175 - 3638
Newgrounds Photoshop Headquarters because I love Photoshop =3

BBS Signature
DeadManWalking
DeadManWalking
  • Member since: Feb. 21, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 31
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 01:48 PM Reply

At 11/29/09 09:06 PM, EnjoiLove wrote:
At 11/29/09 06:53 PM, Nikenick wrote: Enjoi is going to beat Mango in melee
Fuck that, I'm no good with wavedashing, so I cant compete at all.

Lrn 2 Jugglypiff.

Crink
Crink
  • Member since: Feb. 16, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 24
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 06:07 PM Reply

At 12/1/09 11:37 AM, Nikenick wrote: I'm in the AiB playoffs with 1914 points as the highest ranked European!

Now let's hope that I don't have to face Ally first round.

Yeah yeah, congratulations and all..

But pit still sucks


hey

BBS Signature
EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 11:51 PM Reply

At 11/30/09 10:57 PM, Bstuk2 wrote: So I asked my parents if i could go and they said I could if I bring a friend. Hopefully my friends are interested but im probably gonna have to pay for them because its $50.

Btw, enjoi if i meet you there wanna do a $30 mm in melee?

I'm not entering in Melee, just Brawl If I go. I'll be representing the bird all thee way. And perhaps Smake.


Dark Souls consumed my life.

EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 1st, 2009 @ 11:55 PM Reply

At 12/1/09 06:23 AM, kRaZyAzN wrote:
At 12/1/09 04:01 AM, Guitardude wrote:
At 11/30/09 10:57 PM, Bstuk2 wrote: So I asked my parents if i could go and they said I could if I bring a friend. Hopefully my friends are interested but im probably gonna have to pay for them because its $50.

Btw, enjoi if i meet you there wanna do a $30 mm in melee?
Jeeze, someone here's loaded.
Nah, Bstuk's just confident that he could 4stock Enjoi's ass in Melee.

I doubt I can get 4stock, but oh k. Actually, if Bstuk knows how to wavedash, im fucked.


Dark Souls consumed my life.

Guitardude
Guitardude
  • Member since: Oct. 14, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 14
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 2nd, 2009 @ 03:54 AM Reply

At 12/1/09 06:07 PM, Crink wrote:
But pit still sucks

He does.

At 12/1/09 06:23 AM, kRaZyAzN wrote: Nah, Bstuk's just confident that he could 4stock Enjoi's ass in Melee.

Yeah but still, paying 50 for his friends just so they can attend? I still believe he's loaded.

At 12/1/09 11:55 PM, EnjoiLove wrote:
I doubt I can get 4stock, but oh k. Actually, if Bstuk knows how to wavedash, im fucked.

You do know playing skillfully in Melee doesn't revolve around Wavedashing, right?


[Wii Together] [Teh Space]

Alb [4210-3652-1542] <<-Brawl Code. PM me

BBS Signature
Crink
Crink
  • Member since: Feb. 16, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 24
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 2nd, 2009 @ 11:11 AM Reply

At 12/2/09 03:54 AM, Guitardude wrote:
You do know playing skillfully in Melee doesn't revolve around Wavedashing, right?

Damn Alb...beating me to the chase. Or some other expression along those lines.

Learning to L cancel or shffl is much much much more important than wavedashing anyways...


hey

BBS Signature
EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 2nd, 2009 @ 07:34 PM Reply

At 12/2/09 11:11 AM, Crink wrote:
At 12/2/09 03:54 AM, Guitardude wrote:
You do know playing skillfully in Melee doesn't revolve around Wavedashing, right?
Damn Alb...beating me to the chase. Or some other expression along those lines.

Learning to L cancel or shffl is much much much more important than wavedashing anyways...

Obviously but learning to edge hog is quite important as well.


Dark Souls consumed my life.

Rocket-Z
Rocket-Z
  • Member since: Sep. 16, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 2nd, 2009 @ 09:02 PM Reply

Holy dogshit, I haven't been here for over 45 pages.

So, what's going on in the ssbc?


Rocket-Z - Member of the SSBC since page 393.
HI FLOOR!!! MAKE ME A SAMMICH!!!

BBS Signature
Guitardude
Guitardude
  • Member since: Oct. 14, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 14
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 3rd, 2009 @ 01:23 AM Reply

At 12/2/09 07:34 PM, EnjoiLove wrote: Obviously but learning to edge hog is quite important as well.

But now you're just stating the obvious to stay afloat in the conversation.

Stuff like that's a given anyway in smash. We're talking about specific to Melee.


[Wii Together] [Teh Space]

Alb [4210-3652-1542] <<-Brawl Code. PM me

BBS Signature
Crink
Crink
  • Member since: Feb. 16, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 24
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 3rd, 2009 @ 07:19 AM Reply

Omg enjoi plays Cs

also hi Sean

Super Smash Brothers Crew (Ssbc)


hey

BBS Signature
EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 3rd, 2009 @ 10:55 PM Reply

At 12/3/09 07:19 AM, Crink wrote: Omg enjoi plays Cs

also hi Sean

FUCK you found out.


Dark Souls consumed my life.

kRaZyAzN
kRaZyAzN
  • Member since: Jun. 5, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 4th, 2009 @ 04:30 PM Reply

At 12/3/09 07:19 AM, Crink wrote: Omg enjoi plays Cs

also hi Sean

Damn, look at that triple awp headshot. Nice one Enjoi.


Founder of the Asian Users club
Member of the Super Smash Bros.Crew since page 58. SSBB friend code: 3265-4812-7128

BBS Signature
EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 4th, 2009 @ 09:06 PM Reply

At 12/4/09 04:30 PM, kRaZyAzN wrote:
At 12/3/09 07:19 AM, Crink wrote: Omg enjoi plays Cs

also hi Sean
Damn, look at that triple awp headshot. Nice one Enjoi.

I try.


Dark Souls consumed my life.

ZJ
ZJ
  • Member since: Jul. 5, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Moderator
Level 43
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 4th, 2009 @ 09:13 PM Reply

Hey, can I bitch about how Dr. Mario isn't in Brawl, or has that been done before?


Sig by BlueHippo - AMA
Formerly PuddinN64 - Portal, BBS, Icon, & Chat Mod
"Your friends love you anyway" - Check out WhatTheDo.com & Guinea Something Good!

EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 5th, 2009 @ 02:15 PM Reply

At 12/4/09 09:13 PM, puddinN64 wrote: Hey, can I bitch about how Dr. Mario isn't in Brawl, or has that been done before?

It has been bitched about many times before. Though people complained that in melee, their were too many ditto's. Mario/Dr. Mario. Link/Young Link. Pikachu/Pichu. So, you didn't really have much "character" choice in the game suppose ably. Nintendo thought their was just to many "dittos" so the only dittos they brought back were Link and TL, but TL is waaay more different. Just that he's extremly better than that end laggy ass shit Link. And his name has "Link" in it.


Dark Souls consumed my life.

ikool
ikool
  • Member since: Mar. 13, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 24
Animator
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 5th, 2009 @ 03:53 PM Reply

Sup guys? After many, many days of university, I can easily say, that life's a bizzach. There is homework everyday lasting almost 4 hours, the school day (for me) lasts from 8AM to 6PM, and I have almost no time for lunch breaks.

The only thing that keeps me from insanity is the Games Room. There are a lot of smash players there... mostly melee though :<

Otherwise, there are some brawl players, I am currently the second best at the university, next to my friend who is Yoshi pro.

I'm finally going to attend my first tournament in January ^.^
Seems like my smash days aren't over yet guize. :)


I can't tell if you're joking, because you never use emoticons. ~ SolidToad

BBS Signature
Crink
Crink
  • Member since: Feb. 16, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 24
Blank Slate
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 5th, 2009 @ 04:33 PM Reply

At 12/5/09 03:53 PM, ikool wrote: Sup guys

didn't you leav....didn't enjoi....

Anyways.

Play with the Melee guys! Everyone loves Melee.


hey

BBS Signature
EnjoiLove
EnjoiLove
  • Member since: Nov. 21, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Gamer
Response to Super Smash Brothers Crew (Ssbc) Dec. 5th, 2009 @ 05:57 PM Reply

At 12/5/09 04:33 PM, Crink wrote:
At 12/5/09 03:53 PM, ikool wrote: Sup guys
didn't you leav....didn't enjoi....

Anyways.

Play with the Melee guys! Everyone loves Melee.

I left the crew, but that doesn't mean I cant post on this thread. Annd anyone hardly posts besides me.


Dark Souls consumed my life.