Be a Supporter!

Clabtrap 2012 Discussion Thread

  • 175,011 Views
  • 3,871 Replies
New Topic
Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 01:57 AM

At 8 minutes ago, KillBillvolume2 wrote:
I'M SLEEPY BRAH

It's cool, fool, yo ass is grass anyway. You dun did all u could do. Now go to sleep and wake up $25 poorer.


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
KillBillvolume2
KillBillvolume2
  • Member since: Jun. 17, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:04 AM

At 2 minutes ago, SenatorJohnDean wrote:
At 8 minutes ago, KillBillvolume2 wrote:
I'M SLEEPY BRAH
It's cool, fool, yo ass is grass anyway. You dun did all u could do. Now go to sleep and wake up $25 poorer.

Yeah keep talking that cute shit. Just don't back out at the last minute when I whoop your ass at this shit lol

Teqneek
Teqneek
  • Member since: Feb. 13, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Musician
Teqneek
Teqneek
  • Member since: Feb. 13, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:11 AM

  • Kill Bill v Senator Dean
    Kill Bill v Senator Dean by Teqneek

    Grudge Match- Kill Bill vs. Senator John Dean

    Score
    5.00 / 5.00
    Type
    Song
    Genre
    Hip Hop - Olskool
    Popularity
    3 Views

Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:14 AM

At 2 minutes ago, Teqneek wrote: http://www.newgrounds.com/audio/listen/477234

And here's the picture that my verse promises to publish. This is that fat, lazy bastard KillBill str8 off his Facebook. How can u vote for this bitch?

Clabtrap 2012 Discussion Thread


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
KillBillvolume2
KillBillvolume2
  • Member since: Jun. 17, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:35 AM

At 16 minutes ago, SenatorJohnDean wrote:
At 2 minutes ago, Teqneek wrote: http://www.newgrounds.com/audio/listen/477234
And here's the picture that my verse promises to publish. This is that fat, lazy bastard KillBill str8 off his Facebook. How can u vote for this bitch?

Word? I'm not really hiding anything, especially if it's "Right off my facebook". That's me. Most people around these parts know what the fuck I look like, unlike some people. lol

Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:40 AM

At 3 minutes ago, KillBillvolume2 wrote:
Word? I'm not really hiding anything, especially if it's "Right off my facebook". That's me. Most people around these parts know what the fuck I look like, unlike some people. lol

Just doin some 50 Cent battle shit, havin a lil fun at ur expense. I always try to think of somethin extra for my battles. Plus I think that pic is just funny. But I am goin to BED, kiddies. Man I am tired.

So Teq, you wanna be official vote counter?


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
Teqneek
Teqneek
  • Member since: Feb. 13, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:46 AM

At 2 minutes ago, SenatorJohnDean wrote:
So Teq, you wanna be official vote counter?

Yeah, that's fine. I guess the fairest way would be to only count the votes of those who are rapping in the tournament, that way we don't have to worry about dick riders, dupe accounts and other shenanigans going on. Do you guys agree?

Let's say voting will end on Thursday at midnight eastern time.

Teqneek
Teqneek
  • Member since: Feb. 13, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:48 AM

At 25 seconds ago, Teqneek wrote:
Let's say voting will end on Thursday at midnight eastern time.

Let me rephrase that- Voting ends at 12:01 a.m. eastern, Friday.

Obsideo
Obsideo
  • Member since: Jan. 9, 2010
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 01
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 08:51 AM

No joke, I think Kill Bill was black this whole time from his voice.

I always pictured him looking like this.

Clabtrap 2012 Discussion Thread

SoundGoodizer
SoundGoodizer
  • Member since: Dec. 22, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 09:10 AM

At 5 minutes ago, Obsideo wrote: No joke, I think Kill Bill was black this whole time from his voice.

I always pictured him looking like this.

depends on what side of the bed he rolls out.
which depends on what side I lay.
damn, we gay.

Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 10:56 AM

At 1 hour ago, R-avenger wrote:
At 9 hours ago, Gasmasq wrote:
We should have Teq pick a beat for us, if he doesn't mind, and have him send it to us on Friday. [24 hour time limit, you know the drill.]

How does that sound?

Hell yeah Dean Rules rock.

You guys should put some Paypal money up. Talk about FUN.


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
Obsideo
Obsideo
  • Member since: Jan. 9, 2010
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 01
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 12:09 PM

The Kill Bill vs. Senator John Dean battle is tied at 3-3 right now.

WHO WILL CLAIM THE MARVELOUS PRIZE OF 50 DOLLARS?

Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 12:32 PM

At 21 minutes ago, Obsideo wrote: The Kill Bill vs. Senator John Dean battle is tied at 3-3 right now.

WHO WILL CLAIM THE MARVELOUS PRIZE OF 50 DOLLARS?

LOL I can't believe how geeked I am over a $50 pot. I gotta do this shit more often.

(If you wanna see the reason NOT to vote for KillBill, go to my NG homepage. LOL.) http://senatorjohndean.newgrounds.com


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
NogginmenAnimations
NogginmenAnimations
  • Member since: Mar. 1, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 12:38 PM

At 4 minutes ago, SenatorJohnDean wrote:
(If you wanna see the reason NOT to vote for KillBill, go to my NG homepage. LOL.) http://senatorjohndean.newgrounds.com

Waitwait, are you putting this forward as a genuine reason or are you messing about?

Sc0rChP0KnEe
Sc0rChP0KnEe
  • Member since: Feb. 17, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 01
Programmer
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 12:40 PM

At 30 minutes ago, Obsideo wrote: The Kill Bill vs. Senator John Dean battle is tied at 3-3 right now.

WHO WILL CLAIM THE MARVELOUS PRIZE OF 50 DOLLARS?

You mean 25... since each person is betting that....

Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 12:51 PM

At 9 minutes ago, NogginmenAnimations wrote:
At 4 minutes ago, SenatorJohnDean wrote:
(If you wanna see the reason NOT to vote for KillBill, go to my NG homepage. LOL.) http://senatorjohndean.newgrounds.com
Waitwait, are you putting this forward as a genuine reason or are you messing about?

DID U MISS THE LOL?! DAMN, man, things get so confused on the Internet. I swear. It's difficult to determine how what I do will be interpreted.

Ok let me just explain this. My verse just said I would publish a pic about KillBill being a lazy person, so I did. IT'S A JOKE. It's just so the line in the battle makes sense. I tried to take the battle to the visual dimension, make it VERY personal, do personal, focused research so that the battle hit hard. Nonetheless, it is a JOKE. KillBill knows it's a joke, so no one is offended.

Cool? Cool.


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
PiGPEN
PiGPEN
  • Member since: May. 11, 2001
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Animator
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 01:29 PM

At 7 minutes ago, R-avenger wrote: Ekans used harden.

reverse cobra, horny like cartalk


BBS Signature
NogginmenAnimations
NogginmenAnimations
  • Member since: Mar. 1, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 18
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 01:31 PM

At 39 minutes ago, SenatorJohnDean wrote: DID U MISS THE LOL?! DAMN, man, things get so confused on the Internet. I swear. It's difficult to determine how what I do will be interpreted.
Cool? Cool.

Aaahhh yes. I see it.

The internet needs a 'sarcasm' button.

KillBillvolume2
KillBillvolume2
  • Member since: Jun. 17, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 01:31 PM

At 2 hours ago, SenatorJohnDean wrote:
At 1 hour ago, R-avenger wrote:
At 9 hours ago, Gasmasq wrote:
We should have Teq pick a beat for us, if he doesn't mind, and have him send it to us on Friday. [24 hour time limit, you know the drill.]

How does that sound?
Hell yeah Dean Rules rock.

You guys should put some Paypal money up. Talk about FUN.

^The money did make it a lot more fun. I think we may have set a prototype for cash battles round dese pawtz. I'm glad we went with the blind 32-32, was like playing a game on hard mode.

Pic related, it's what I actually look like:

Clabtrap 2012 Discussion Thread

tvJohnny
tvJohnny
  • Member since: Feb. 19, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 01
Art Lover
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 01:34 PM

At 3 minutes ago, KillBillvolume2 wrote: Pic related, it's what I actually look like:

youz a grimey ni6ga


TV JOHNNY DIAMONDZ ON MY RIMZ

Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:16 PM

At 45 minutes ago, PiGPEN wrote:
At 7 minutes ago, R-avenger wrote: Ekans used harden.
reverse cobra, horny like cartalk

Um, Rav, every time I think we're friends you go and pull some shit outta left field...quoting me then responding in PIGPEN Latin? WTF did you just say about my momma?

(I can't believe I sat there for like 4 minutes trying to crack this fuckin code)


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
PiGPEN
PiGPEN
  • Member since: May. 11, 2001
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Animator
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:24 PM

At 3 minutes ago, SenatorJohnDean wrote: Um, Rav, every time I think we're friends you go and pull some shit outta left field...quoting me then responding in PIGPEN Latin? WTF did you just say about my momma?

(I can't believe I sat there for like 4 minutes trying to crack this fuckin code)

People, stop insisting im someone's alt. My narcissism won't allow it.
Not to mention i've been on NG longer than anyone....if anything youre all MY alts.


BBS Signature
Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:27 PM

At 1 minute ago, PiGPEN wrote:
At 3 minutes ago, SenatorJohnDean wrote: Um, Rav, every time I think we're friends you go and pull some shit outta left field...quoting me then responding in PIGPEN Latin? WTF did you just say about my momma?

(I can't believe I sat there for like 4 minutes trying to crack this fuckin code)
People, stop insisting im someone's alt. My narcissism won't allow it.
Not to mention i've been on NG longer than anyone....if anything youre all MY alts.

WTF?!?! DAMMIT! HOW DO THINGS GET SO FRIGGIN CONFUSED ON THE INTERNET?

I didn't accuse anybody of being anybody's alt. I asked Rav why he quoted me then responded in Pigpen Latin cuz it seemed like you understood the language. You know, like a code, like Pig Latin, but since you know the code, it's PigPEN Latin?

JESUS H.!!!!!!!!


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
PiGPEN
PiGPEN
  • Member since: May. 11, 2001
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Animator
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:31 PM

At 3 minutes ago, SenatorJohnDean wrote: WTF?!?! DAMMIT! HOW DO THINGS GET SO FRIGGIN CONFUSED ON THE INTERNET?

If SJD gets scared of his shadow America gets 10 more months of recession (except for lil C of course).


BBS Signature
Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 02:41 PM

At 8 minutes ago, PiGPEN wrote:
At 3 minutes ago, SenatorJohnDean wrote: WTF?!?! DAMMIT! HOW DO THINGS GET SO FRIGGIN CONFUSED ON THE INTERNET?
If SJD gets scared of his shadow America gets 10 more months of recession (except for lil C of course).

What the hell are you talking about


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
Blasphem-E
Blasphem-E
  • Member since: Aug. 7, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 03:42 PM

At 1 hour ago, PiGPEN wrote:
At 3 minutes ago, SenatorJohnDean wrote: WTF?!?! DAMMIT! HOW DO THINGS GET SO FRIGGIN CONFUSED ON THE INTERNET?
If SJD gets scared of his shadow America gets 10 more months of recession (except for lil C of course).

Post of the thread. By far.


~Mike~

Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 03:52 PM

At 8 minutes ago, Wyze-Stingray wrote:
At 1 hour ago, PiGPEN wrote:
At 3 minutes ago, SenatorJohnDean wrote: WTF?!?! DAMMIT! HOW DO THINGS GET SO FRIGGIN CONFUSED ON THE INTERNET?
If SJD gets scared of his shadow America gets 10 more months of recession (except for lil C of course).
Post of the thread. By far.

Well, that's a humor that's just beyond me. I missed that one, fellas. But the animosity is building inside of me. I sense another Grudge Match coming because certain pig people who think they are wyser than others are getting on my damn nerves. (Just in case you don't get my sense of humor, I'm not serious, stupid)


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature
BigRed
BigRed
  • Member since: Jul. 6, 2002
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 08
Blank Slate
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 04:09 PM

Two more decisions.

RampantMusik vs Blest - Blest wins
Boss vs Byron - Byron wins

New Battle! A coin flip puts Blest up first. Blest, choose your beat and get writing!

Blest vs Byron


BBS Signature
Poniiboi
Poniiboi
  • Member since: Mar. 1, 2012
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 17
Musician
Response to Clabtrap 2012 Discussion Thread Mar. 20th, 2012 @ 04:33 PM

At 5 minutes ago, R-avenger wrote:
At 34 minutes ago, SenatorJohnDean wrote:
I sense another Grudge Match coming because certain pig people who think they are wyser than others are getting on my damn nerves. (Just in case you don't get my sense of humor, I'm not serious, stupid)
Ahaa!! I like this guy!! :D

Senator John Dean <------------------ Imminently Likeable


no, really...DON'T CLICK THE PIC

BBS Signature