Support NATA 2014

I am asian.

  • 15,932 Views
  • 172 Replies
Respond to this Topic
Tonsha-Farer
Tonsha-Farer
  • Member since: Feb. 3, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 12
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 03:57 PM Reply

ALIEN HOMINID...

ALIEN HOMINID....

WHAT THE FUCK ABOUT ALIEN HOMINID....

LOL j/k sweet shit man

Portal-Diver
Portal-Diver
  • Member since: May. 4, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 22
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 04:06 PM Reply

LOL, I almost fell out of my chair when I seen that site.

Lucas-1
Lucas-1
  • Member since: Sep. 1, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 20
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 04:09 PM Reply

Hmmn, E3, I wish I could be there
and about the "I am asian" site, I can't agree more.

rancid-alan
rancid-alan
  • Member since: Jan. 18, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 35
Musician
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 04:45 PM Reply

Intresting site. Can't wait till AH comes out.

Blingo
Blingo
  • Member since: Jun. 30, 2000
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 23
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 04:46 PM Reply

While perusing the McDonalds site for inspiration, I stumbled across their "i-am-asian" website. Is it just me, or does something about this site just not feel appropriate???

You're right. That site's... strange. "I'm Lovin It" has to be one of the worst ad campaigns ever (it needed parodying, nice one tom)... and has anyone else heard the song they play in mcdonalds that goes "life is a mcdonalds and i'm lovin every bite"? They worry me...

imgone
imgone
  • Member since: Feb. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 04
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 04:55 PM Reply

OH GOD WHY!!! (sobs miserably)

Cursed-by-the-Gods
Cursed-by-the-Gods
  • Member since: Jan. 8, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 12
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 05:33 PM Reply

great to here news on alian hominide but about the site,i dont get whats creapy, i mean the guys seem gay but thats about it.

Mr-Fluffykins
Mr-Fluffykins
  • Member since: Nov. 26, 2002
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 24
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 06:04 PM Reply

At 5/3/04 08:52 PM, TomFulp wrote:

In other news... I'm flying back out to San Diego on May 10th. While I'm on the west coast I'll be attending the E3 expo in LA, which runs from May 12-14th. If you want to follow along with E3, check out e3insider.com!

will there be an alien hominid booth?

I expect to make some Alien Hominid announcements while I'm out there. Don't worry, it should all be good news! :)

well i am looking forward to it.....is this your last game?


LSD!

BBS Signature
skipallmighty
skipallmighty
  • Member since: Apr. 28, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 10
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 06:46 PM Reply

oh my god the i am asian web site used every stereo type that i have ever seen for the asian pacific area its awfull it sounded like some infomercial where a white man is sitting there 'forshizzel us white people are hip and with it we listen to your hip hop and eat fried chicken and watermelon with my home dogs sipping on four'ties with my home' dogs etc etc...' i mean its just the worst case of americanism int he worst way i have ever seen
-skip

ShitSlinger
ShitSlinger
  • Member since: Feb. 12, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 05
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 07:23 PM Reply

LOL dude thats funny as shit, why the hell would someone actully have a website about that?

ogoonierules
ogoonierules
  • Member since: Feb. 20, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 02
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 07:35 PM Reply

dosent make any sense to me, i thought mexicans ran mcdonalds.

NeoWhoop
NeoWhoop
  • Member since: Dec. 31, 2002
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 12
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 07:45 PM Reply

Alien Hominid looks like a bizarro combination of Metal Slug, Viewtiful Joe and Galaxia.

Alumunum-man
Alumunum-man
  • Member since: May. 30, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 12
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 07:49 PM Reply

At 5/3/04 08:52 PM, TomFulp wrote:

While perusing the McDonalds site for inspiration,

whell you have found me

Rabid-Echidna
Rabid-Echidna
  • Member since: Sep. 10, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 43
Artist
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 08:12 PM Reply

At 5/4/04 07:45 PM, NeoWhoop wrote:
Alien Hominid looks like a bizarro combination of Metal Slug, Viewtiful Joe and Galaxia.

Galaxia?


My art gallery, because I'm better than you at things.

BBS Signature
NormTheGreat
NormTheGreat
  • Member since: Dec. 15, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 08:37 PM Reply

fun trivia
McDonald's largest market outside the U.S. is Japan, with more than
3,000 McDonald's restaurants.

I wonder why asians get a site for themselves apart from the reg? Hmmm...^^^

PowerMadx5z
PowerMadx5z
  • Member since: Apr. 14, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 11
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 08:44 PM Reply

ya know what....damn mcdonalds are fuckin racists i mean i have alot of asian friends and such and they went to that site and they hate mcd's now i mean i always hated it and wanted to shoot the shit out of ronald mcdonald and such but....who hasnt?hehe anyway take this advice from the obese guy i hate the faggets there...all people who came up with the damn idea should be put to sleep now i must go and roll the death dice and eat some deathsticks(stick wars hehe...) so im off!

dont fear the reaper....he just wants to play a game with you.....

oh and enjoy my cute little pic:)

I am asian.

GooieGreen
GooieGreen
  • Member since: May. 3, 2001
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 28
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 10:39 PM Reply

ba-dh ba ba baaa MAKE IT STOP!!!!!!!!!!!!!

RedSkunk
RedSkunk
  • Member since: Sep. 13, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 32
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 11:32 PM Reply

At 5/4/04 08:44 PM, doorknob12 wrote: oh and enjoy my cute little pic:)

I love that picture. Thanks a lot.


The one thing force produces is resistance.

BBS Signature
Tristran
Tristran
  • Member since: Jan. 10, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 11:54 PM Reply

Anyone ever read "Fast Food Nation" or seen "Supersize Me"?

After that, I'll never eat at McDonalds ever again. This just further intensifies my disgust and outrage. I'm gonna have to upgrade Mcdonald's on my "Corporate Enemies" list now. Right next to Starbucks......

ERPMISTER
ERPMISTER
  • Member since: Jan. 1, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 19
Blank Slate
Response to I am asian. May. 4th, 2004 @ 11:55 PM Reply

What people will do just to get themselves put on the internet. How sad.

Paulbert
Paulbert
  • Member since: Apr. 25, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 12:12 AM Reply

oh hell no...

this cannot be for real, it has to be the most idiotic thing ive seen in a long time...

Radness
Radness
  • Member since: Sep. 1, 2000
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 12
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 12:28 AM Reply

Where can I send my hate mail to these losers?

snewsh
snewsh
  • Member since: Feb. 24, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 13
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 12:46 AM Reply

wooo,san diego,visit perco park(gayass name)its cool

I am asian.

canadiangamer
canadiangamer
  • Member since: Mar. 28, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 01:22 AM Reply

that site is fucked up beyond repair

Mr-Clam
Mr-Clam
  • Member since: Oct. 25, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 10
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 04:37 AM Reply

Im extremly scared now... That site looked like a whole bunch of gay asians (not an offence to strait asians, just by the way they looked they seemed kinda... well you know) and played a really really really gay badbabababa song in the background.


Don't ignore what is right in front of you.

BBS Signature
Hiromoto
Hiromoto
  • Member since: Aug. 30, 2002
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 10
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 07:27 AM Reply

LOL, that asian site is hilarious. I found this one, www.eatbabies.com

demon-animatons
demon-animatons
  • Member since: Feb. 10, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 08
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 10:03 AM Reply

tom, why is there only the alian humanoid ad when I`m wewing a flash?

I am asian.

Blue-Flame
Blue-Flame
  • Member since: Aug. 4, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 16
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 11:34 AM Reply

At 5/5/04 10:03 AM, demon_animatons wrote: tom, why is there only the alian humanoid ad when I`m wewing a flash?

Alien Hominid was created by Tom (and Dan of course) and Newgrounds was founded by him, so really he has the right to do whatever he wants in that ad box. May aswell use newgrounds as a plug for AH, I mean, I'm sure there are still plenty of NG visitors who don't know about AH...maybe, maybe not.
But still, I like the new banners under flash, at first they distracted me, but now they're quite nice ^^

anon-nymouz
anon-nymouz
  • Member since: Nov. 17, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 15
Blank Slate
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 12:51 PM Reply

wtf? dude....that i am asian shit has gotta be one of the weirdest pages i've ever seen....lol....what was the purpose of it?? damn.....

PSTWAH
PSTWAH
  • Member since: Mar. 16, 2003
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Gamer
Response to I am asian. May. 5th, 2004 @ 01:02 PM Reply

At 5/5/04 12:51 PM, anon_nymouz wrote: wtf? dude....that i am asian shit has gotta be one of the weirdest pages i've ever seen....lol....what was the purpose of it?? damn.....

You're right. It's weird, and makes me laugh.