Be a Supporter!

Staying up for as long as possible

  • 3,675 Views
  • 135 Replies
New Topic Respond to this Topic
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:44 AM Reply

I know, It's been done before, the most famous example is probably rockinpunk but god knows what happened to him, So right now, 16 hours deprived of sleep, I am on what I have dubbed an Awake-a-Thon. I will be updating this for as long as I am up so all you fools here on Newgrounds can see me deprive myself of rest.

Here's me now, at 16 hours in

Staying up for as long as possible


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
DaboyzofWexford
DaboyzofWexford
  • Member since: Aug. 13, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:45 AM Reply

Are you GINGER?


Zune Social ID : Daboyzofwexford/ AVA ID : Tehcamper

BBS Signature
Steff
Steff
  • Member since: Sep. 22, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 25
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:46 AM Reply

Go to bed, young boy!


BBS Signature
yurgenburgen
yurgenburgen
  • Member since: May. 28, 2001
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 47
Artist
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:47 AM Reply

I achieved forty hours in October. It wasn't through choice. I don't recommend it. During the last hour I had to walk home after getting off the bus and I couldn't work out which direction to walk in, my mind was fucked.

bdash1990
bdash1990
  • Member since: Feb. 24, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 19
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:48 AM Reply

http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Gardn er_%28record_holder%29

Longest without sleep.

Ive done 30+ hours before. (not fun)

are you doing it With or without the help of chemicals (caffiene and the like)


Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things right now: Jack and shit... and Jack left town.
Sig by Her

BBS Signature
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:49 AM Reply

At 12/19/09 06:45 AM, DaboyzofWexford wrote: Are you GINGER?

No the horrible lighting brings out all 10 of my freckles immensly, sorry.

At...The guy talking about when he stayed up for 40 hours; through choice I've done 38, I kind of enjoyed it.


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
142201
142201
  • Member since: Jun. 24, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 15
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:49 AM Reply

I would challenge you to a duel of insomnia, but I've got too much going on tomorrow. I did once make it to about 55 hours, though.


BBS Signature
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:51 AM Reply

At 12/19/09 06:48 AM, bdash1990 wrote: http://en.wikipedia.org/wiki/Randy_Gardn er_%28record_holder%29

Longest without sleep.

Ive done 30+ hours before. (not fun)

are you doing it With or without the help of chemicals (caffiene and the like)

The weirdest part is he only slept 14 hours the night he stopped.

And I might grab a coffee when the bakery opens in an hour... Would you be pissed if I chewed up a concerta pill later?


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
Frank
Frank
  • Member since: Jun. 2, 2002
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 29
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:54 AM Reply

holy shit dude 16 hours thats not safe u should either go 2 bed or the hospital

Lorkas
Lorkas
  • Member since: Apr. 3, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 29
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:55 AM Reply

Dude cut your hair.

I used to have long hair (at least on the front) and it sucked. Now I have short hair and MAN is it awesome! I don't have to spend shitloads of time just drying it.


My topics when I wasn't an asshole...12
NOBODY IS ALLOWED TO STEAL AND/OR EDIT MY SIG WITHOUT MY PERMISSION

BBS Signature
ViZi
ViZi
  • Member since: Sep. 13, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 11
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 06:56 AM Reply

Pretty good, I think my best was about 36 just because I didn't feel like sleeping. And when I did crash, I only went to sleep about 4 hours.

Just wondering btw, do old people tell you to cut your hair in public?
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 07:04 AM Reply

At 12/19/09 06:56 AM, ViZi wrote: Pretty good, I think my best was about 36 just because I didn't feel like sleeping. And when I did crash, I only went to sleep about 4 hours.
Just wondering btw, do old people tell you to cut your hair in public?

Uhh, store owners joke about it sometimes, but usually no.

The reason I've got it so long is actually because of a bet I made with my LAC teacher, we both cut our hair last June and bet eachother 20$ each of us would go the longest without cutting it, he might win at this point.


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
walterwagner
walterwagner
  • Member since: Jan. 17, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Reader
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 07:08 AM Reply

I did 32 hours once i was on camp last day so we stayed up one whole day and night then when i got home about 1pm i wasnt tired at all so i wasted the whole day doing nothing just watching tv :D then i slept at like 12 or soemthin


I Know Drugs, I Know Video Games, I Know Rap, I Know Dru- wait...nevermind. Feel free to discuss any of these with me

BBS Signature
bdash1990
bdash1990
  • Member since: Feb. 24, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 19
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 07:10 AM Reply

At 12/19/09 06:51 AM, flamingninja777 wrote:

And I might grab a coffee when the bakery opens in an hour... Would you be pissed if I chewed up a concerta pill later?

i wouldn't blame you.

I used to have ADHD and I still have quite a few pills left.
I take 2 54mg capsules when i need to stay up.

good if youre trying to lose weight too because they KILL your appetite. (ill take two of those and only eat once when I wake up during a 24+ period.)


Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things right now: Jack and shit... and Jack left town.
Sig by Her

BBS Signature
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 07:24 AM Reply

At 12/19/09 07:10 AM, bdash1990 wrote:
At 12/19/09 06:51 AM, flamingninja777 wrote:

And I might grab a coffee when the bakery opens in an hour... Would you be pissed if I chewed up a concerta pill later?
i wouldn't blame you.

I used to have ADHD and I still have quite a few pills left.
I take 2 54mg capsules when i need to stay up.

good if youre trying to lose weight too because they KILL your appetite. (ill take two of those and only eat once when I wake up during a 24+ period.)

I know, I wont go near the damn things if its past noon. They make it feel so nice to talk though.


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 07:55 AM Reply

Alright thats another hour down, and a picture says a thousand words, so here's my progress report

Staying up for as long as possible


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
FeedingAdiction
FeedingAdiction
  • Member since: Aug. 4, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 06
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:04 AM Reply

Oh shit, this kid's got gingervitis, but the sun's shining on him, so maybe he's a daywalker.


Forget

iamgrimreaper
iamgrimreaper
  • Member since: Aug. 22, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Programmer
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:13 AM Reply

Well, I've got nothing else to do, and i've got nothing going on tomorrow, so I challenge you to an insomnia duel... I'll post every hour, I've been awake for the past 10 hours... I'm totally gonna beat you.


BBS Signature
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:14 AM Reply

That first one was a shit picture wasn't it?


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
Head-Full-Of-Acid
Head-Full-Of-Acid
  • Member since: Aug. 26, 2006
  • Offline.
Forum Stats
Supporter
Level 20
Musician
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:14 AM Reply

At 12/19/09 08:13 AM, iamgrimreaper wrote: Well, I've got nothing else to do, and i've got nothing going on tomorrow, so I challenge you to an insomnia duel... I'll post every hour, I've been awake for the past 10 hours... I'm totally gonna beat you.

a new challenger approaches.


Request a review ]                                                                            sea otters hold hands in their sleep so they don't drift away from each other

BBS Signature
Killerhammer
Killerhammer
  • Member since: Nov. 3, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 07
Audiophile
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:18 AM Reply

I've been awake for 30 hours straight, but I spent it all on NG.
I want my 30 hours back.


i'mma go eat me a big ol' fuckin' bagel
(Derpy Hooves sig courtesy of brony ryan)

BBS Signature
XPWN
XPWN
  • Member since: Jul. 4, 2009
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 06
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:21 AM Reply

At 12/19/09 06:45 AM, DaboyzofWexford wrote: Are you GINGER?

CARTMAN!!!


wow i can't believe i made this below

BBS Signature
flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:35 AM Reply

At 12/19/09 08:13 AM, iamgrimreaper wrote: Well, I've got nothing else to do, and i've got nothing going on tomorrow, so I challenge you to an insomnia duel... I'll post every hour, I've been awake for the past 10 hours... I'm totally gonna beat you.

Yes but you started 7 hours after me, If I could take back 7 hours I'd be ridiculously awake...


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
EverReady2Kill
EverReady2Kill
  • Member since: May. 9, 2008
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 14
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 08:52 AM Reply

I never understood why people insult and hate red heads so much.


CAREFREE WHEREVER I MAY BE

BBS Signature
Xurch
Xurch
  • Member since: Mar. 26, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 25
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 09:07 AM Reply

At 12/19/09 08:52 AM, EverReady2Kill wrote: I never understood why people insult and hate red heads so much.

Me either, I never see the need to insult or make fun of anyone but whatever :S
Also I suck at staying up late, longest is probably 30 hours, you guys staying up more then 2-3 days are amazing :O


BBS Signature
PeterM
PeterM
  • Member since: Aug. 3, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 34
Melancholy
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 09:07 AM Reply

I've done 2 days (42 hours I think) without sleep over a busy period in University.

It was awful. By 30 hours my mind was fucked

flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 09:11 AM Reply

At 12/19/09 08:52 AM, EverReady2Kill wrote: I never understood why people insult and hate red heads so much.

I know what you mean, lead singer from paramore is drop dad gorgeous.

Right then. Hi everyone, still alive, sorry I didn't post at the 18 mark, I went for a walk to get my blood flowing again.

Staying up for as long as possible


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
PeterM
PeterM
  • Member since: Aug. 3, 2004
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 34
Melancholy
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 09:12 AM Reply

At 12/19/09 09:11 AM, flamingninja777 wrote:
Right then. Hi everyone, still alive, sorry I didn't post at the 18 mark, I went for a walk to get my blood flowing again.

Dude, mistake number 1 is being in bed.....stay on your feet or sit in an uncomfortable chair.

flamingninja777
flamingninja777
  • Member since: Jan. 4, 2007
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 09
Blank Slate
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 09:13 AM Reply

Whoops that meant to say: Drop dead gorgeous


"yes, ill be ripping of helios's head, and pumling the shit out of hercules while your teabagging the 11 year old geek u just noob tubed in terminal while fapping... faggot."

BBS Signature
Zombified
Zombified
  • Member since: Jun. 11, 2005
  • Offline.
Forum Stats
Member
Level 21
Gamer
Response to Staying up for as long as possible Dec. 19th, 2009 @ 09:33 AM Reply

I'll be watching this thread to see how you do. I did 48 hours once, but then failed as soon as I layed in my bed. Good luck solider. Newgrounds is your key to staying awake.


BBS Signature