Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Sep 18, 2007 | 6:46 AM EDT
File Info
Song
6 MB
2 min 38 sec
Score
3.43 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.43 / 5 stars
Plays & Downloads:
796 Plays | 77 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

Clum-z Rappin, Lets get sum real Music On Here Again hahaha.... tha king is back -187-

Reviews


clumzclumz

Rated 5 / 5 stars

my bad

as far as the sound gos anyway my mic input is so messed up yall would prob never even use it but a... mseemercury, its all i got, so im gona spit, now whether you think its hiphop or mainstream is up to you but i really was just trying to make a fun track an i think i did that. an i really smoke weed that unlike alot of other mainstream rappers im real this song is about me an my crew laying low on a track, ya digg? lol

but hey if not i understand your need to hate cause i feel that hate commin off of that 01 score? ok i see you, hater.

blockz-



TheEyeOfMusiKTheEyeOfMusiK

Rated 3 / 5 stars

ok t.i. (sarcastic) =)

ur "drop back" song was better(maybe cuz its ur latest). like i said u need a new mic. hm.. ur voice was too low (in my opinion). raise that up. other than that the track is ok. 6/10 for it (above average) ^^. well at least u got sum skill in rappin.. unlike some catz on ng. well keep it up bruh.

P.S. STOP SMOKING! (ITS BAD FOR U) lol


BeAtBrEaKeR187 responds:

it woznt me lol... it woz clum-z.. his voice dont sound nuthin like mine lmao -1-


mseemercurymseemercury

Rated 0.5 / 5 stars

not dope

what makes you think this is dope i mean the beat is ok... but the rap is horrible not hip hop. fuck mainstream rap but keep making beats cuz you r good at that



G-StylesG-Styles

Rated 5 / 5 stars

chyea good beat

glad u bak. but i think things changed here a bit so ur far being da king.