Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Jul 23, 2007 | 8:59 PM EDT
File Info
Song
3.7 MB
5 min 21 sec
Score
4.12 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.12 / 5 stars
Plays & Downloads:
7,791 Plays | 513 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Heavy Metal
Tags:
None

Author Comments

I made this one a while back but it was too long. I cut the end off so it woul fit here :D

Reviews


ULTIMA-INFINITYULTIMA-INFINITY

Rated 5 / 5 stars

Awesome!!

This song would definately work as a boss them or something. The kicks are nice man, and the riffs are just fucking epic! I love this. Sfesennye 4EVA!!!!



X6FlashDevX6FlashDev

Rated 5 / 5 stars

Sfesennye!

This kicks ass!


People find this review helpful!
GoreBastard responds:

Cheers man!!


Demon-Slayer12Demon-Slayer12

Rated 5 / 5 stars

Man..

I'm sure I've heard this before, but fuck it kicks fuckin ass! Thoise heavy ass palm muting riffs fuckin KILL! Man, that tone is fuckin BROOOTAL! So why the fuck don't you have a proper fuckin studio album yet?? Your shit IS the shit man, always fuckin brutal..
Yeah, and I'll get around to reviewing some of your newer shit when i get really baked and listen to your tunes again. Cheers bro!

-D-S12-


GoreBastard responds:

Hey man!!
Ya, those palm muted riffs are fucking nice, I love doing shit like that!
I'm still computer-less so can't record anything. I'm getting pissed off with it now because I've got too many damn ideas that I can't use!!!
Anyway, cheers for the awesome fuckin' words man, there's more coming soon!


Gaz-MetalGaz-Metal

Rated 5 / 5 stars

Poland

Hey Glen, some Polish guy heard this song on my Commando video on Youtube and asked me to send him this song.


People find this review helpful!
GoreBastard responds:

Haha, cool. You should just link him to this page. He can download it from here. If youi've not already sent it to him that is. Polish people like my music. There's a guy at work who always wanted me to do CD's of my stuff for him.


jakeaniterjakeaniter

Rated 4.5 / 5 stars

cool

really good!