Be a Supporter!

There will be blood!

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
12/14/2006
File Info
Song
3.1 MB
2 min 44 sec
Score
3.88 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 3.88 / 5 stars
Plays & Downloads:
15,482 Plays | 1,342 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Heavy Metal
Tags:
None

Author Comments

(2:43) - My heaviest so far. Kicking some fucking arse! Metal up your's too! \m/

Reviews


CheckdCheckd

Rated 5 / 5 stars

it was good!!

This was an awesome song, but the drums suck. espesually the bell of the ride part. DINGDINGDING. You could tell it wasn't "Humanmade."


DarKsidE555 responds:

Yeah...I know, my abilities to program up some good drums sucked back in the days and I totally agree that the drums aren't very good on this. Still glad you liked it overall.


CyriltheWolfCyriltheWolf

Rated 5 / 5 stars

I can still hear my bass in the beginning LOL!

It took me a year to realize this but, my bass is still in there. All this time and I never realized it. Great job with this, I always loved this tune and particularly what was done with it. I never realized that my bass was in there until I listened to the original raw track and then this. Cool.


DarKsidE555 responds:

Nope, it's not. See, I only have the guitars in. Sry to disappoint you there...I don't even know why I didn't put your bass in back then... :/


sicknessinsidesicknessinside

Rated 5 / 5 stars

Arseome!

Greatness.


DarKsidE555 responds:

sweet!


TwistedsickgirlTwistedsickgirl

Rated 5 / 5 stars

It kicks my own ass

Man.. this is the S#*%T.... I wish that this could be playing at a consecrt.. I would
Tottly freak out and gooo CrAZy..., haha it makes me happy lol... it almost makes me what to trun it up and go crazy right here... haha love it man..
Nice...,
Sorry for any missed spelled words..


DarKsidE555 responds:

Coolzorz! So it kicks your own ass? ;D

Sweet. Glad you like it that much! Well, I wish I could play this live with my band but our drummer just can't handle such intense double kickness.

Anyways, I'm glad you enjoyed! :)


jabuzz44jabuzz44

Rated 5 / 5 stars

Stereotype metal

Just like my summary says, yet its so much different and it just completely makes me wanna headbang till i pass out.


DarKsidE555 responds:

Hm...strange...but I DO dig it! hehe.

Thanks for listening!