Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Dec 8, 2006 | 5:45 PM EST
File Info
Song
2.4 MB
2 min 35 sec
Score
4.25 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.25 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,150 Plays | 842 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Trance
Tags:
None

Author Comments

East Clubbers - Wonderful Dancing remix by me lol :) hope u like it pls review thx

Reviews


junitexjunitex

Rated 5 / 5 stars

I Like This Song

I would Like The Full Version Of This!!



Dj-BULLZ-i-51Dj-BULLZ-i-51

Rated 4 / 5 stars

GR8 RmX

Hey dude luv the RmX i believe i ave the original song sumwhere in my playlist. But it`s a gr8 song coz i luv the techno genre n i`m hoping to get my Dj biz started. BTW i ave 2 agree wid da uthaz ur songs r a lil short n i jus ave 2 add dat how come u ave a few unfinished songs???


DjEagle responds:

I don't usually like putting full versions of my songs, mostly clips or previews to see if people would like them. And if they do I will make a few quick changes to the song here and there and I will submit it.

-DjEagle


FluffpuffcerealFluffpuffcereal

Rated 5 / 5 stars

WOW OMG WOW

WOW OMG THIS ROCKED! This is going in my car stereo and in my ipod. Good job


People find this review helpful!
DjEagle responds:

YAYAYA thanks a lot man appreciate it.


BLACKNINJADUDEBLACKNINJADUDE

Rated 4 / 5 stars

Damn hot

Nice remix but try to make your own cause i know you can :)


DjEagle responds:

Yea I know lol, I remix cause I find that Im really good at it. But I am working on a new track right now so watch out for it.