Be a Supporter!

Credits & Info

Date
04/17/2014
File Info
Song
3.2 MB
3 min 33 sec
Score
4.93 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.93 / 5 stars
Plays & Downloads:
371 Plays | 27 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Olskool
Tags:
sample
drums
hiphop
instrumental

Author Comments

Hyrule Historia.

Just another way of illustrating how much Link's life sucks...

The stories made me sad soooo...

Reviews


Mophead367Mophead367

Rated 5 / 5 stars May 30, 2014

This that boom bap, ya'll be looking dumb, ya'll be like what the fuck is that?
This be the godfather of trap minus the rap, so sit down and take a look,
at the weather map, these the facts, better than that dope shit chillin' in ya mama's sack.
Breaking your back, put it on a train track and send it to Iraq,
In a mothafuckin' body bag, oh shit you got lag, why you on the plane dummy?
I told you to stay the fuck off that since if you did I'd be clawing my way outta ya momma's tummy.

Yummy, that's the easter shit I got you last year, I think I had 8 beers and shed a million tears,
This is all of what I got, my sister's unborn ashes lay in a pot in a corner on a cot, but I want you all to stop.


BOULLIE responds:

lemme know if you tryna record thooooooo


phosphorusprocedurephosphorusprocedure

Rated 5 / 5 stars May 7, 2014

This is too good, man. Those freaking drums.


BOULLIE responds:

WHERE YOOOU BEEN!?!?!?

Thanks tho


4cat4cat

Rated 5 / 5 stars May 5, 2014

Ungh

i like how the intro drums come back. I have no idea how you get those kicks/snares to pop like that. I'm assuming compression? dope either way


BOULLIE responds:

Yeah it's side chainin, that shit'll change drum game drastically


JayZHer0JayZHer0

Rated 4 / 5 stars May 3, 2014

niiice


BOULLIE responds:

thanks


viewtifuldayviewtifulday

Rated 5 / 5 stars April 19, 2014

Nice as usual! Don't stop


BOULLIE responds:

I won't I won't I won't