Be a Supporter!

Credits & Info

Date
01/04/2013
File Info
Song
7.4 MB
3 min 14 sec
Score
4.64 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.64 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,642 Plays | 335 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Techno
Tags:
None

Author Comments

First techno song for 2013 yay :D
I experimented a lot into this song i don't know whether this is good or not but let's hope it is...

My Favorite Part is at 2:00 .. .HAHA... you will find out why i am laughing ;)

Enjoy!

Reviews


TehShadowSlimeTehShadowSlime

Rated 5 / 5 stars January 31, 2013

Love the chimes!


People find this review helpful!
TastyTeo responds:

Thank you ^_^


SaresSares

Rated 5 / 5 stars January 4, 2013

Another excellent song. The thing I love about your music is that virtually every song you make has your distinct style, they are still all unique. I'm impressed by the variety of sounds and rhythms you used in this. I particularly like the bells/chimes, they give the song a nice happy feel. The only complaint I can come up with is that the title doesn't seem to fit the music, and that the "Hahaha" at 2:00 seems out of place. Keep up the good work, and don't stop experimenting! I think its all your experimentation that makes your songs so unique.


People find this review helpful!
TastyTeo responds:

Huh all the parts you actually complained about are the parts i liked ^_^ i gave a random title on purpose i am kinda bored seeing all those paradise and heaven titles ... see what i mean?? :D another reason why this is experimental ^_^

*Update 7-Jan-2013*
Oh and the Hahaha was one experimental random vocal i made too because i changed the rhythm there and it kinda gave an energetic feeling ^_^


BlazingZioBlazingZio

Rated 5 / 5 stars January 4, 2013

Great song. You put a large variety of instruments into this song and it sounds great.
Another Masterpiece from the great DJTheof :P

~Blaze


People find this review helpful!
TastyTeo responds:

Yes but i could have added more effects on the instruments / automations and of course some sweeps are missing, but i think it's great for an experimental song inside the genre of techno. Thanks for your support AND review


DeshielDeshiel

Rated 5 / 5 stars January 5, 2013

why u no soul? :D


People find this review helpful!
TastyTeo responds:

Title is kinda random ^_^ thanks for the review


Arcanex92Arcanex92

Rated 5 / 5 stars January 5, 2013

Awesome one. Love 0:30 part.

btw. about 2:00 - it should be "dark" laugh... like a joker one.


People find this review helpful!
TastyTeo responds:

i can make an evil laugh but the song was kind of smooth so i preferred this one, like my vocals? xD