Be a Supporter!

Credits & Info

Dec 28, 2012 | 2:44 PM EST
File Info
8.6 MB
3 min 45 sec
2.99 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!

View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

You may not use this work for commercial purposes without making specific arrangements with the artist.

Rated 2.99 / 5 stars
Plays & Downloads:
9,630 Plays | 609 Downloads
Share Links:
Electronic - Drum N Bass

Author Comments

Fucking around with some of my girlfriend's granddad's old Afrobeat stuff, I guess this is half jump up dnb half jungle but I don't even know.

Keep good folks



Rated 4.5 / 5 stars

extreme funky! I like it!

People find this review helpful!


Rated 4.5 / 5 stars

haha nice :D intro makes me dance :D

People find this review helpful!


Rated 4.5 / 5 stars

Grimey as fuck.

Why is there half a star missing? The only thing I've noticed that sticks out like a sore thumb in the track:
-The cheese synth is a little overpowering while the kick is not as pronounced.

Otherwise, fantastic composition. Keep it up.

People find this review helpful!
AxTekk responds:

Ahahaha, yeah it is that. Can't lie, I do cringe at my mixing in numerous points on the track- A lot of people don't dig how loud that lead is, seem I gotta watch out for that, that's definitely gone in my notebook.

As for the kick, listening back I feel that too. I mean all the drums are supposed to be breakbeats, and I could probably handle it better now but I kind of fluffed that part of mixing the drums. Something Imma work on in my mixes too I think.

Thanks very much bro, grateful as fuck for the decent feedback, and especially psyched that while having a very good ear on the mix you still dug this shit. Good look bro


Rated 5 / 5 stars

One of THE best tunes ive heard in a long time. I heard this on Prosnorkulus 2 and just had to come here to give you some credit, good job man!

AxTekk responds:

Thanks breh :3 Good looks, feel free to hit me up yo


Rated 4.5 / 5 stars

Lol, nice. Btw, who's the voice in the backround?

People find this review helpful!
AxTekk responds:

Thanks breh :) That's Muhammad Ali the rapper before rappers, and on this particular occasion he's talking about how why he's not the underdog against George Foreman. All about the olskool vibe, the man inspired hiphop.