Be a Supporter!

Damnation Pt.1 Blood

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
10/03/2012
File Info
Song
14.8 MB
7 min 17 sec
Score
4.60 / 5.00

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.60 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,498 Plays | 115 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Heavy Metal
Tags:
doomrider
destructor
frankjohansen
danjohansen

Author Comments

The 9th track from my album "Destructor" I will let the lyrics speak for the song!
This is track 9 out of 10 and I might upload a part of the final 22 minute track eventually.
The album has a free download so if you get impatient then,
Here's the FREE DOWNLOAD LINK! So go ahead and DL it, DO IT.. NOW!!!!

http://www.thedualdragons .com/Frank%20Johansen's%2 0Destructor%20Album.rar

Lyrics, credits and Album cover is in the FREE DOWNLOAD FILE!
ENJOY!!!!

SOLO from 4:49-5:26 by my awesome brother Dan Johansen

IF YOU LIKE WHAT YOU HEAR THEN LIKE MY NEW FACEBOOK PAGE:

https://www.facebook.com/
pages/Frank-Johansen/1236 73187706791

LYRICS:

Born to work or die
A shitty life
Pinning me down into a hole
Leave me the fuck alone!!

Leave me alone
Leave me alone

Take me away
Take me away from this place!!

Take me away
Take me away from this place!!
Take me away
Take me away from this place!!

I will crush heaven and bury hell
I want revenge
I want BLOODY Vengeance now
The Freedom in my heart
Cries out for blood
I want BLOOD!!!
I want BLOOD!!!

BLOOD, BLOOD, BLOOD

If God is real I hope he bleeds
He'll answer to me the day I die
Creating the human body so frail
This world we live in aint worth shit, aint worth SPIT
I never lie, Live or die listen to ME!

The time has come to end it all
My prophecies will come to pass

Bring it all back to nothing
Bring it all to an end!!!

I have crushed heaven and buried hell
I want revenge
I want bloody vengeance now
The Freedom in my heart
Cries out for blood

Let the pain stop
IâEUTMm at the edge of my own life
I want blood as I
Count the days to our demise
Who will rule this desert planet when we are gone?
There is no more use for us
Maybe there never wasâEU¦

I WANT BLOOD
GIMME BLOOD!!!

Of the betrayal

I WANT BLOOD
GIMME BLOOD!!!

Of false authorities

No Salvation!!
Only death awaits by my hand
NOW!!! I will unlock the secrets of Oblivion

Reviews


OverlordRunOverlordRun

Rated 5 / 5 stars

You know what? The epicness of this song, and you two 's other music makes me wett my ass and eat my hands...Idk how to...Describe your music. I just don't know, And something other awaits by my hand if u know what I mean 8===D


People find this review helpful!
TheDoomrider responds:

Thanx for your EPIC words!! Just don't point that thing in my direction LOL!!!!


killou74killou74

Rated 4.5 / 5 stars

BLOODY hell, that's badass !


People find this review helpful!
TheDoomrider responds:

HELLYEAH!!! Gotta keep the badassness of the world alive!!


BlazingSerenity2004BlazingSerenity2004

Rated 5 / 5 stars

dude do your fingers ever bleed? lol


TheDoomrider responds:

LOL! more like blisters because I don't play guitar unless I am creating stuff, so every time my fingers have to start over HAHAH! And my strings are so thick that when I have been playing for a while it might hurt to bend :P


DeathIsInevitableDeathIsInevitable

Rated 5 / 5 stars

Dude...Fucking love this song! Now sadly i'm not musically educated to make a decent review..But i love the vocals and the tune!


TheDoomrider responds:

AWESOME!!! Turn up the volume and have a good time!!!! HELLYEAH!