Be a Supporter!

Credits & Info

File Info
8.2 MB
3 min 37 sec
4.31 / 5.00

Related Audio

Related Content

Heard in 1 Entry!

View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

You may not use this work for commercial purposes without making specific arrangements with the artist UNLESS your work is a web-based game or animation, in which case you may use this freely.

Rated 4.31 / 5 stars
Plays & Downloads:
8,214 Plays | 873 Downloads
Share Links:
Voice Acting - Comedy

Author Comments

A hero is about to start his day when suddenly evil is afoot!

All songs are from the extremely talented folks from the newgrounds audio portal. Sound effects are from findsounds.

It's been a while since I've done an audio skit, just couldn't think of anything, and I got a new mic so I was bummed haha. Then this morning it hit me, I HAD NO TOAST! So here's the product of 5 minutes of scripting then 20 minutes of recording, and 3 hours of mixing, collecting songs, sound fx and what not.

Enjoy and let me know what you think! Thanks for listening.

EDIT: I done messed up. Jeeves was supposed to be on wrist communicator, of course since now I want to fix this and give that part the proper effect, I don't have the original files because I had to reinstall windows.



Rated 5 / 5 stars

Hey Mike this is way awesome lol. you did a great job with all the background music too. You got an ear for that. Also I like the variety of voices. Especially Jeeves. the ending was funny too. Im impressed with the 5 minute scripting. looks like you had a clear vision of were you wanted this to go.

Well done Mike :D

EyesAdrift responds:

Thanks Gobby! I've been seeing that alot of people are digging on Jeeves haha good, he doesn't get enough attention haha. My brain is weird, I can go months without anything, then when something clicks it's a pretty fast process. It was about time that I came out with something new, but now ya'll gotta wait until something clicks again haha.


Rated 5 / 5 stars

A secret lab if he didn't know where it was? XDD

Man, this thing made me laugh so much!!

And shit, I'm at awe with the quality of your mic!!!!!!!!!!

Btw, I'm honored you used my song :')

EyesAdrift responds:

I'm glad that you liked it man! Yeah I really like the new mic, it's great! Of course I used one of your songs, you create amazing pieces of music dude!


Rated 5 / 5 stars

Very nice work, dude! Listening to this skit definitely put a smile on my face. I loved all the voices you used, especially the butler's...and I'm quite certain that was because his voice reminded me of a depressed, suicidal Droopy Dog.
Keep up with your voice acting! I look forward to hearing more from you soon!

EyesAdrift responds:

Thank you Artell! I'm glad that you like it! Haha, yeah at first I was going to give him a british accent, but when i got in front of the mic, that voice just came out. I'll try to come up with more skits, but I get the worst cases of writers block. We should collab sometime dude!


Rated 5 / 5 stars

''YES SIIIR, What's seems to be the problem this tiiiiime....?'' AUIHIUAHUIAUIHA! :)

You should watch Metal Gear Toast :)

EyesAdrift responds:

I've never hear of Metal Gear Toast, I'll have to check it out. Thanks for the review! I'm glad that you liked it.


Rated 5 / 5 stars

HA HA very nice love the voice of the villain

EyesAdrift responds:

Thank you man! Yeah It was fun to voice it haha,