Be a Supporter!

League of Legends jam

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Date
11/28/2011
File Info
Song
3 MB
3 min 19 sec
Score
4.55 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Attribution:
You must give credit to the artist.
Noncommercial:
You may not use this work for commercial purposes unless you make specific arrangements with the artist.
Share Alike:
If you alter, transform, or build upon this image, you may distribute the resulting creation only under a license identical to this one.
Score:
Rated 4.55 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,367 Plays | 83 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Video Game
Tags:
None

Author Comments

This is my contribution to LoL. A song I wrote about a Nidalee that went AFK. :(( Rate/Download/ Etc!

Reviews


Zeta115Zeta115

Rated 5 / 5 stars November 16, 2012

Nice job, I can also relate. Nidalee is one of my friend's favorite characters, and her computer overheated in the middle of a match, we lost, I'm pretty sure that was part of the reason for it, too. :P Five stars for an easily-relatable song that was also very good.



cvcx150cvcx150

Rated 5 / 5 stars April 23, 2012

As everyone who plays LoL can say...I feel you on the afk, bro. IN other news, catchy song. I shall sing it every time someone goes afk. Btw, add me if you wish!
really bad luck <------ me.



QtipperyQtippery

Rated 4 / 5 stars January 17, 2012

I can relate this to me personally

I had a nidalee that went afk actually, we lost because of it too, we had an udyr that was aning on their team, which was meh, but they just out played us, we could win team matches, but that's only if all 4 of us were there, which somehow they managed to damage one of us to need to recall each time, then yeah, we would get rocked, baron wouldn't help either, it was just that close. Oh and aside from that the song itself was very good, kinda of a feeling of lost hope, which is the case, and the lyrics were funny but also very true too. but some of the lines were hard to tell what you were saying, but it wasn't that big of a deal


GameBoyFireworks responds:

Thanks for the review, squire!


FoxnEagleFoxnEagle

Rated 5 / 5 stars November 30, 2011

AFKers!

I play LoL and yeah, I have sometimes gone AFK, but never for more than a few minutes... But it does suck when people disconnect. Once I played a game on summoners rift where four people disconnected (two on each team) so we had a three v three match on summoners rift :)
Funny song, "got Udyr in jungle" :D
10/10
5/5
FoxnEagle
(P.S. You really need to know the game to appreciate this song)


GameBoyFireworks responds:

Haha, thank you, kind sir! It's so true though. AFK'rs are more annoying than Satan. Don't quote me on that. Bahahaha


BowserThedestructiveBowserThedestructive

Rated 5 / 5 stars November 28, 2011

You should. You Shall. You Must. (Great)

Submit this to the LOL showcase you might get featured ^_^.

No cons I can think of to give its well rounded and smooth just works.

I like it lots.

I play LOL myself so I feel you on the AFK part haha.


GameBoyFireworks responds:

Thank you so much for the review! LoL is the greatest free to play game there is. haha