Be a Supporter!

That damn Charlie Sheen

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Aug 29, 2011 | 4:42 AM EDT
File Info
Song
3.7 MB
4 min 3 sec
Score
4.22 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.22 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,596 Plays | 108 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Heavy Metal
Tags:
None

Author Comments

A little something I made. I think I might lay a lead over it sometime. But I think it's pretty solid sounding at the moment.

Reviews


DiroNomerDiroNomer

Rated 5 / 5 stars

Me like

I really does remind me of another one of Charlie Sheens fuck ups lol.


People find this review helpful!
Kylenorbury responds:

WINNING!


AgeofEnlightenmentAgeofEnlightenment

Rated 4.5 / 5 stars

Badass rhythm!

yeah it just needs a badass lead and badass synth and its complete! the melody is sweet when available to my ears!


Kylenorbury responds:

Yeah I agree.. I'm having trouble with getting a good lead sound. I use a Line 6 Pox XT and all the leads sound thin to me even when I double them.. I might be being too picky who knows.


Bad-Man-IncorporatedBad-Man-Incorporated

Rated 5 / 5 stars

Nice

This sounds pretty badass...even on my laptop speakers. haha... Once you get used to the process...it is easy and worth this sound. Flip side, don't copy and past tracks of the one distortion. You'll end up with a "dronetype" sound...because the variation in how you play it all four times is the key to thick ass kick ass.

This is awesome, dude. dig it a lot. Mind if I throw some leads on it for fun?

Current Score

4.04 / 5.00 (+ 0.17)


Kylenorbury responds:

Thanks man. Yeah I tried to copy and paste before and it sounded pretty damn shitty. All I need is a new drum program since playing to loops doesn't give me that feel I need to the song when I hit certain notes. And yeah go ahead and play some leads to it. You can post it when your done it's all good. Could be a collab or something like that. if you want.