Be a Supporter!

Pop my Words with your Teeth

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Feb 23, 2006 | 7:30 AM EST
File Info
Song
2.3 MB
3 min 21 sec
Score
3.72 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 3.72 / 5 stars
Plays & Downloads:
1,085 Plays | 222 Downloads
Share Links:
Genres:
Metal, Rock - Indie
Tags:
None

Author Comments

I uploaded the wrong version yesterday... here's the finished one.

Reviews


ConalConal

Rated 5 / 5 stars

This is good

I think this is the best newgrounds is gonna get with singers so i put 10.


People find this review helpful!
attemptedperfection responds:

thanks! ^_^


Stealth-EmergenceStealth-Emergence

Rated 5 / 5 stars

hey nice song, nice tune!

Hey man! Nice song! You play guitar too? I liked this good effect with the reverse guitar notes, I've tried experimenting with that kind of thing too, only haven't incorporated it into anything. oh man I wish you were ably to help with my "lo-fi" sounding guitars, if you happen to find any tips you could throw my way they would be greatly appreciated!

again nice song! thanks for reviewing mine too!

Peace Out Man!

Stealth


attemptedperfection responds:

hmm... I dunno about recording tips; I'm still trying to figure things out myself. A decent mic really helps... but at the time I recorded this, I had a crappy $20 mic, plugged directly into my computer. Not the best way to go about it... but it doesn't sound too terrible.
Thanks for the review!


LtblackshadowLtblackshadow

Rated 5 / 5 stars

Yo?

Yo wtf? Worst song in the world!!!! WTF!?!?? MAN Like I want my five minutes back!!!....

Hey im just kidding!!!!!!!! I loved this song!!! It was fucken pimp. Take no offence to the first part Lol. Just bored. Keep up the good work.


attemptedperfection responds:

thanks for the review


pitbulljonespitbulljones

Rated 4.5 / 5 stars

cool tune

really liked that, very nice tune all round.


attemptedperfection responds:

thanks!


WinTangWinTang

Rated 4.5 / 5 stars

Elliott Smith is not dead

It's a cool song. And while I like that it's actually too frantic for it's message, I feel the guitar was given a little bit too much of disciplinal beating :)

Your voice here kinda resembles mine (if I do say so myself) on the songs I've submitted - not very stable voices but refreshingly honest in lyric interpretation :)

Can't stop making those damn smilies :)

:)

It could've also used a few more of the [yeah what was it even? reversed guitar notes?] stuff that you added in the intro and towards the end. And I'd have liked your voice to be a little distorted.

Otherwise, I dig big time. 5/5


attemptedperfection responds:

Those reversed-guitar-note sounds were from my keyboard, though not a factory-set instrument; I designed it :P

I tried adding it in more places, but it wouldn't fit, so my excuse is that it leaves the listener wanting more :P

...
:P