Be a Supporter!

[Grayz] Shredding techno(Isuck

Download this loop! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Jun 25, 2011 | 3:40 PM EDT
File Info
Loop
1.9 MB
1 min 38 sec
Score
4.27 / 5.00

Related Content

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.27 / 5 stars
Plays & Downloads:
747 Plays | 62 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Techno
Tags:
None

Author Comments

i suck, mastering is AWFUL mixing is AWFUL just scale work cus i was bored lol.

Reviews


Or4ngesOr4nges

Rated 4.5 / 5 stars

Holy crap

This track is clipping like an insane barber. That kick is RIDICULOUS. Throw some soft clippers and limiters in there man! During your filter sweeps, the low frequencies ate everything.

Also the leads could be a bit louder. You've got some crazy melodies, but they're being devoured by that monstrous percussion

But i'd be lying if I said I wasn't jamming the hell out :D If you get the mastering/mixing right, keep that kick as loud as it is, and manage to boost the rest of the sounds without it clipping, this track could be amazing. Well done, my good man.


People find this review helpful!
GrayZ responds:

A review from you means alot. You have being making music since like xmas and you're on professional level already, it's insane haha

I'll work on this to make it not clip and stoof,

IF you promise to keep on making amazing free music ;)

Thanks alot man :)


MikpsMikps

Rated 4 / 5 stars

Honestly

This is exactly the sound I'm looking for in my faster techno, I think this deserves mastering. Please :)?


GrayZ responds:

Thank you :) and yes, yes it does! :D Thanks so much man


SirFuriousSirFurious

Rated 5 / 5 stars

And this one will need to stick...

Great scales and hard core bounce dance beat stuff. I love it. :)

Of course, mastering is needed, but I ain't gonna rial on what ain't. Rather on what is! And what is rocks!

~Sir_Furious


GrayZ responds:

Haha oithanks alot man :) I've been missing your reviews :)


clock-workclock-work

Rated 4 / 5 stars

Dude...

this is really amazing!
A little bit on the fast side, but still amazing!
I don't get why you think you suck, because you obviously DO NOT.

You really need to believe in yourself.


GrayZ responds:

Thank you alot! :D Speedy is what ispecialise in so that what i deliver :) Thanks man


decoyultimatumdecoyultimatum

Rated 4 / 5 stars

.......

its always interesting when a musician such as yourself say that they "suck" when theyre obviously better then half of the people here on ng
yes there are problems with this song but at least it sounds as good as it does and at least you realize that there is problems others are either ignorant to the problems or are like me and just dont know how to fix those problems due to being a beginner


GrayZ responds:

Thanks, I think i've just lost patience with music haha, I need a break I think but thank you :)