Be a Supporter!

Pull up' with the twins!

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Jun 16, 2011 | 5:17 PM EDT
File Info
Song
2.5 MB
2 min 9 sec
Score
4.18 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.18 / 5 stars
Plays & Downloads:
732 Plays | 58 Downloads
Share Links:
Genres:
Hip Hop, Rap, R&B - Hip Hop - Modern
Tags:
None

Author Comments

I need to finish it but i dont have any ideas left for it. if you wanna fuck with it send me your email

Reviews


AyesoAyeso

Rated 5 / 5 stars

BOSS

these fuckin newgrounds faggot ass producers shouldnt tell you shit about this beat it goes hard in the paint


People find this review helpful!
BlowinMoneyENT responds:

lol


angler082133angler082133

Rated 5 / 5 stars

Nice

The intro is fine in my opinion as for it not being finished i think it is although it may be missing a secondary oddball sound, but i think its good


BlowinMoneyENT responds:

Yeah, some kinda bellzy pluked thing. or maybe a sick lead idk? it was a quik project.


phosphorusprocedurephosphorusprocedure

Rated 4.5 / 5 stars

Um...

...Sounds finished to me. I'd only fix the intro - a tad long, I'm talking about the part where the squirrels are praying. After that, sounds good, dude.


BlowinMoneyENT responds:

Theirs only one verse, and squirrels? lol