Be a Supporter!

Cyprus (SkyLight Remix)

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
May 29, 2011 | 7:06 PM EDT
File Info
Song
2.8 MB
2 min 2 sec
Score
4.27 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.27 / 5 stars
Plays & Downloads:
589 Plays | 28 Downloads
Share Links:
Genres:
Other - Miscellaneous
Tags:
None

Author Comments

ORIGINAL SONG HERE: http://burn-studios.audio tool.com/track/cyprus/
=========================
=========================
=========================
====================

Hey guys. I'm BACK! :D

No, I don't have a new computer yet. But I've been using this great browser-based DAW called Audiotool on several different people's computers and carrying around some samples as I go. :P

So far I've only gathered enough time to make this simple piece, a remix of actually a really excellent ambient-ish song called Cyprus, by Mr. Standfast. So, yeah. Enjoy :D

also be sure to check me out on twitter. @kinwp

Reviews


YakovlevArtYakovlevArt

Rated 4.5 / 5 stars

Wow, guy below me is a little harsh.

Yo man, this track is nice. Its atmospheric and like a nice chillout track. Reminds me of an artist called Blackmill.

I really like this track, because its not too crazy, i could use this to help me fall asleep, =]

So i say the guy below me is being a dick because, well (I don't know him/her) but they are expecting too much. So this is in the "Miscellaneous" category. I'm not exactly sure what a track needs to have a 4.5/6.0 in this category -haha!
Yeah, man i know how much it sucks to have all the memory lost on a PC, something happen to me after using a Russian site for music, Russian people's computer always gettin fucked, thats why they torrent the best security software. lol.

But yeah man, this is pretty dam good, for a browser music maker.
Great job man. Memmory and software might be lost, but the skill is still there.


People find this review helpful!
5kyLight responds:

Thanks! :D


inhstudiosinhstudios

Rated 3 / 5 stars

lmao, browser based audio tool

come on man!
no excuse!
you should at least have fruityloops or something!
you should really wait until you get something good before u just start posting stuff on here.
i didnt start posting until i had work that made it into a 4.5 catagory right away.
anyways, man, i hope you get what you need, cuz from what i hear in this track, you have potential.


5kyLight responds:

I agree. The thing is, I used to use Reason 5.0 on my Mac laptop but then it crashed and I lost everything, so until I get a new one I'm gonna be just using Audiotool :P