Be a Supporter!

Credits & Info

Uploaded
Feb 2, 2006 | 6:20 PM EST
File Info
Song
1.3 MB
1 min 24 sec
Score
1.87 / 5.00

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 1.87 / 5 stars
Plays & Downloads:
900 Plays | 180 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Drum N Bass
Tags:
None

Author Comments

I tryed really hard on this one, i thinks its not to bad, please comment -_o, (1:24)

Reviews


GrimReeefaGrimReeefa

Rated 0.5 / 5 stars

hmmmm loada crap

if u worked hard maybe u shud try WAY harder


Undergoingurge responds:

thx, u suck to


Viewtiful-MastaViewtiful-Masta

Rated 4.5 / 5 stars

Dude this was okay!

The drums were nice man! and the synth was ok! Just keep trying and I know you'll do it!

You'll post better music man!

Well dude Be V man! Ooops I meant Keep it V man!

V-_-v-_-V-_-v-_-V
m-_-M-_-M-_-m


Undergoingurge responds:

thx lol -_-R-_-D-_-


RemedyXRemedyX

Rated 3.5 / 5 stars

Lol.

The drums were nice, the synth was out of sync. The fx were out of sync to. Good job though and keep trying, and do me a favour and check out my music! :D Voted you a five.


Undergoingurge responds:

Ok NP


Winterwind-NSWinterwind-NS

Rated 3.5 / 5 stars

satisfactory

the sixteenth note rhythm kicks hurt my head after a while lol
wrk on ur melodies, on its catchy-ness
it was cool tho together
try installing some VST plugins too
buy vanguard or z3ta
theyre awesome

hope this helped

WinterWind


Undergoingurge responds:

it did, thx ww


Weapongod30Weapongod30

Rated 4.5 / 5 stars

good background!

I loved the drum beat! At times, though, the main sounds seemed off, but, overall, it was nice! 4up!


Undergoingurge responds:

4, frown (:()