Be a Supporter!

I Plaid A Vidio Game

Download this song! Lights Expand Collapse

Credits & Info

Uploaded
Mar 23, 2011 | 2:20 AM EDT
File Info
Song
3.4 MB
3 min 45 sec
Score
4.43 / 5.00

Related Content

Heard in 1 Entry!


View all submissions featuring this audio file.

Licensing Terms

Please contact me if you would like to use this in a project. We can discuss the details.

Score:
Rated 4.43 / 5 stars
Plays & Downloads:
2,834 Plays | 204 Downloads
Share Links:
Genres:
Electronic - Video Game
Tags:
None

Author Comments

I PLAID A VIDIO GAME

This is dedicated to all those classy arcade games that grabbed at our hearts like they grabbed out our loose change.

My fave is Galaga. What's yours? Comment below if you wanna.

Reviews


HeavyUrbHeavyUrb

Rated 5 / 5 stars

Yeash!!!!!!

this has a major arcade montage of arcade tunes that makes me nostalgic even tho i cant lay my fingers on whats what. hey is that suspose to be like zombies ate my neihbors @ 2:10? anyway keep up the good work this blends so well. this never got boring me likes. p.s. My addiction was buster bros!!!!!!!


Decibel7 responds:

Haha! Peace man! Yeah. I should make tracks like these more often, eh??


alfraydoalfraydo

Rated 4.5 / 5 stars

awesome.

oh man, Galaga. that was the game to play if the arcade had it. i could never tire of that game, although something about that Ms. Pacman draws me toward her lol.

i like the change of pace throughout the songs. at one moment i am listening to what i take as an epic boss battle, then it slows to a crawl, and just as quickly back into the fray!

phenomenal piece! cheers!


Decibel7 responds:

Thanks, mate! :D


ScorpaidenScorpaiden

Rated 5 / 5 stars

Scott pilgrim the game

this has a very good mix of a Scott pilgrim and Megaman.
P.s keep the work up! ^_^


Decibel7 responds:

Thanks. :D